قیمت سیمکارت های ۰۹۱۲ کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،مدتی بود بازار سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل افت تقاضا روزهای کم رونقی را سپری می کرد. به همین دلیل فروشندگان مجبور به کاهش قیمت این نوع سیمکارت شدند.این کاهش قیمت تنها مربوط به سیمکارت های دائمی همراه اول این اپراتور است و سیمکارت های اعتباری آن همانند …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا،مدتی بود بازار سیمکارت های دائمی همراه اول به دلیل افت تقاضا روزهای کم رونقی را سپری می کرد. به همین دلیل فروشندگان مجبور به کاهش قیمت این نوع سیمکارت شدند.
این کاهش قیمت تنها مربوط به سیمکارت های دائمی همراه اول این اپراتور است و سیمکارت های اعتباری آن همانند روزهای گذشته به خریدوفروش می رسد.
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۷۵ ، ۵۴۵، ۳۸۵، ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۵۰ ، ۳۹۵، ۳۰۵، ۲۵۵، ۲۵۵ ، ۲۳۰ ، ۲۲۰ و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
همچنین سیمکارت های اعتباری همراه اول به نرخ دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۰ هزار تومان فروخته می شود.
 سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل – MTN نیز در بازار آزاد  به ترتیب ۱۲ و پنج هزار تومان فروخته می شود.
قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت در کشور واگذار شده است . از این تعداد ۳۲ میلیون سیمکارت متعلق به همراه اول، یک میلیون مربوط به تالیا و ۱۳ میلیون مربوط به ایرانسل – ام تی ان است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا