احتمال تعویق معرفی پنج عضو حقوقی شرکت مخابرات ایران

مرحوم سلیمانی پور یکی از پنج گزینه احتمالی برای عضویت در هیات مدیره آینده شرکت واگذار شده مخابرات ایران بود که سحرگاه پنجشنبه گذشته بر اثر نشت گاز Coاز شوفاژخانه منزلش به دلیل گاز گرفتگی جان سپرد.به گزارش خبرنگاران سازمان خبری موبنا ، از رییس هیات مدیره فعلی شرکت مخابرات ایران به عنوان تنها گزینه …

مرحوم سلیمانی پور یکی از پنج گزینه احتمالی برای عضویت در هیات مدیره آینده شرکت واگذار شده مخابرات ایران بود که سحرگاه پنجشنبه گذشته بر اثر نشت گاز Coاز شوفاژخانه منزلش به دلیل گاز گرفتگی جان سپرد.
به گزارش خبرنگاران سازمان خبری موبنا ، از رییس هیات مدیره فعلی شرکت مخابرات ایران به عنوان تنها گزینه موجود برای تصدی مجدد این پست در هیات مدیره جدید غیر دولتی شرکت مخابرات ایران یاد می شود.
همچنین اخبار غیر رسمی از عضویت دو چهره جدید به نام های مهردادی و سیدهاشمی در ترکیب هیات مدیره جدید در کنار افرادی شناخته شده ای همچون صدوقی و فیضی به عنوان پنج عضو حقوقی هیات مدیره جدید مخابرات حکایت دارد.
تا زمان معرفی رسمی پنج عضو حقوقی جدید شرکت مخابرات ایران هیات مدیره دولتی مسوول اداره این شرکت است.
مدیریت و کارکنان تحریریه ماهنامه تلفن همراه و گروه سایت های خبری و اطلاع رسانی موبنا ضایعه درگذشت مرحوم سلیمانی پور و همسرشان را به خانواده های این عزیزان تسلیت می گوید.
۱۶۱/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا