گوشی های پرفروش هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۶۷۰۰ کلاسیک نوکیا با قیمت فروش ۲۵۰ هزار تومانی توانست در لیست پرفروش‌ترین برند نوکیا در هفته گذشته قرار گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۶۷۰۰ کلاسیک نوکیا با قیمت فروش ۲۵۰ هزار تومانی توانست در لیست پرفروش‌ترین برند نوکیا در هفته گذشته قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۶۷۰۰ کلاسیک نوکیا به شمار می‌آید.
گوشی N97 نیز از دیگر مدل های این برند است که با قیمت۵۷۰ هزار تومان توانسته از فروش خوبی برخوردار شود.
۱۲۰۲ و ۲۷۰۰ نیز با قیمت ۳۰ و۹۸هزار تومانی توانست در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
گوشی W508 سونی اریکسون با بهای فروش ۱۸۵ هزار تومان بیشترین تقاضا را در هفته ای که گذشت به خود اختصاص داد و در لیست پرفروش ترین ها جای گرفت.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت از مشخصات فنی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی K770 این برند نیز که با قیمت ۱۳۵ هزار تومان به فروش رسید در این لیست جای گرفت.
این گوشی دارای صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت Memory Stick Micro M2 است.
اولین گوشی پرفروش این برند مربوط به  KE990 Viewty  است که از صفحه نمایش TFT لمسی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت microSD TransFlash تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی بهره می برد.
این گوشی با قیمت ۱۹۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی KP500 Cookie  ال جی نیز که به بهای ۱۶۸ فروخته می شود در لیست پرفروش ترین ها قرار دارد.
S3650 Corby سامسونگ که به تازگی وارد بازار تلفن همراه شده است مورد استقبال علاقمندان این برند قرار گرفته است.
این گوشی که دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین دومگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی هشت گیگابایت است به بهای ۱۸۲ هزار تومان فروخته شد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا