بلوانت هدست بلوتوث جدید به بازار معرفی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، هدست بلوتوث یاد شده با نام مدل BlueAnt Stereo F4 Interphone معرفی شده است.این وسیله جدید در مقابل رطوبت مقاوم و عایق است و از بیرون کلاه ایمنی قابل استفاده می باشد و سری هدفون ها و میکروفون آن را در داخل …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، هدست بلوتوث یاد شده با نام مدل BlueAnt Stereo F4 Interphone معرفی شده است.
این وسیله جدید در مقابل رطوبت مقاوم و عایق است و از بیرون کلاه ایمنی قابل استفاده می باشد و سری هدفون ها و میکروفون آن را در داخل کلاه ایمنی استفاده می شود.
این بلوتوث هدست قابلیت همخوانی و کار با ۸ وسیله بلوتوث مختلف است و این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند از طریق آن به مکالمه های دو گوشی مجزا پاسخ بدهد.
BlueAnt Stereo F4 Interphone همچنین دارای قابلیت استفاده از سیستم موقعیت یاب GPS و سیستم پخش موسیقی از طریق MP3 player است.
بلوتوث هدست یاد شده قابلیت ارتباط بین دو موتورسوار با رنج مسافتی ۱۶۴۰ فوت را هم دارد.
قیمت فروش این وسیله جدید حدود ۲۲۵ دلار اعلام شده است.
زمان دقیق عرضه این هدست بلوتوث به بازار ،اعلام نشده است.
شرکت “بلوانت وایرلس” BlueAnt Wireless ، یک شرکت استرالیایی است که درزمینه تولید انواع بلوتوث هدست – بویژه دربازار آمریکا-  با استفاده از فن آوری های نوین و پیشرفته فعالیت دارد.
این شرکت در بیش از ۳۲کشور درسراسر جهان نمایندگی یا شعبه دارد.
۱۳۱/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا