معرفی گوشی Xperia X10 سونی اریکسون

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی سونی اریکسون که دارای صفحه نمایش لمسی TFT چهار اینچی است با سیستم عامل Android 1.6 وارد بازار جهانی تلفن همراه می شود.گوشی Xperia X10 سونی اریکسون  ۳G با نمایشگر بزرگ و لمسی با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارتباطی و مدیا همراه  تولید می شود.این گوشی که …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی سونی اریکسون که دارای صفحه نمایش لمسی TFT چهار اینچی است با سیستم عامل Android 1.6 وارد بازار جهانی تلفن همراه می شود.
گوشی Xperia X10 سونی اریکسون  ۳G با نمایشگر بزرگ و لمسی با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارتباطی و مدیا همراه  تولید می شود.
این گوشی که پس از مدل موفق Xperia X2 تولید شده دارای ۱۳۵ گرم وزن است که در ابعاد  ۶۳ در ۱۱۹ در ۶۳ میلیمتری ساخته شده و قرار است در دو رنگ بندی سفید و مشکی تولید شود.
صفحه نمایش چهار  اینچی لمسی نیز روی این گوشی تعبیه شده ا ست که دقت۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل را ارایه می‌دهد.
 این نمایشگر بزرگ لمسی، توانایی ارایه‌ تصاویر تا  ۶۵ هزار رنگ را دارد. کاربر می‌تواند با قلم و انگشتان دست به راحتی با این صفحه لمسی کار کند.
این گوشی دارای قابلیت لمسی کنترل اشاره ‌ای همراه با دکمه‌ی Infinite است.
 Infinite این امکان را به کاربر می‌دهد تا فقط با لمس این دکمه دسترسی آسان و سریع به تمام ارتباطات خود از طریق Timescape™ و به تمام مدیاها از طریق Mediascape™ را داشته باشد. همچنین کاربر می‌تواند از قابلیت‌های لمسی دوستانه مانند پد دکمه‌ها و صفحه کلید کامل QWERTY  روی نمایشگر استفاده‌ کند.
 سونی اریکسون Xperia X10 از یک سیستم‌عامل گوگل مبنای آندروید نسخه‌ی ۶.۱ استفاده می‌کند. این سیستم‌عامل آندروید از طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی مورد نیاز کاربران پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند اوقات خوشی را با بسیاری از برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ی X10 سپری کند.
فناوری ۳G HSDPA و HSUPA این گوشی به کاربر اجازه‌  دسترسی سریع به اینترنت، سرعت بالای دانلود و پهنای باند وسیع را می‌دهد.
 این گوشی دارای پورت MiniUSB است که توانایی انتقال فایل با سرعت بالا پس از اتصال به دستگاه‌های سازگار را دارد.
فناوری EDGE به کار رفته در آن به کاربر امکان تجربه‌ انتقال فایل با سرعت بسیار بالا بین گوشی خود و دیگر دستگاه‌ها را می‌دهد.
 سونی اریکسون اکسپریا X10 مجهز به فناوری WLAN WiFi™ است که کاربر می‌تواند با استفاده از یک سرویس دهنده‌ی اینترنت بی‌سیم محلی، به اینترنت پرسرعت روی گوشی خود دسترسی پیدا کند.
حافظه داخلی این گوشی یک گیگابایتی است که با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
دستگاه GPS داخلی آن به کاربر اجازه می‌دهد تا علاوه بر تشخیص موقعیت مکانی خود با استفاده از Google Map نیز راه خود را پیدا کند، همچنین می‌توان با استفاده از ویژگی Geo-Tagging موقعیت مکانی و زمانی  را همراه دیگر اطلاعات عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی را روی حافظه‌ گوشی ذخیره کرد.
ویژگی Mediascape™ به کاربر اجازه می‌دهد همه‌ پرونده‌های صوتی و تصویری از جمله موسیقی، عکس، ویدیو و غیره را یک جا داشته باشد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی این گوشی توانایی گرفتن عکس‌های بسیار با کیفیت را دارد و ویژگی‌های بسیار خوبی را هنگام ضبط ویدیو ارایه می‌دهد.
پخش کننده‌ی ویدیویی مدل فوق توانایی پشتیبانی از فایل هایی با فرمت‌های MPEG4، WMV،H263 ، H264را دارد.
گوشی Xperia X10 سونی اریکسون تا کنون وارد بازار جهانی تلفن همراه نشده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا