نهم و دهم دی ماه زمان برگزاری همایش دولت همراه

  وحید یزدانیان درگفت وگو باخبرنگار سازمان خبری موبنا حضور پر رنگ  متقاضیان در نمایشگاه همایش را دلیل تعویق برگزاری این همایش عنوان کرد.وی گفت: نمایشگاه در مراحل بعدی به مجموعه همایش دولت همراه  اضافه شد. به همین دلیل حضور متقاضیان در آن نیازمند زمان بیشتر است. به گزارش موبنا، آشنایی با جدیدترین یافته ها و …

  وحید یزدانیان درگفت وگو باخبرنگار سازمان خبری موبنا حضور پر رنگ  متقاضیان در نمایشگاه همایش را دلیل تعویق برگزاری این همایش عنوان کرد.
وی گفت: نمایشگاه در مراحل بعدی به مجموعه همایش دولت همراه  اضافه شد. به همین دلیل حضور متقاضیان در آن نیازمند زمان بیشتر است.
 به گزارش موبنا، آشنایی با جدیدترین یافته ها و نظریات علمی و تخصصی جهان ، شناسایی ارائه دهندگان برتر و سازمان های موفق در تولید و ارایه خدمات محتوایی ، ارایه راهکارهای راهبردی در بهره وری از خدمات محتوایی تلفن همراه و تبادل ارزنده ترین تجارب و آزموده های ایران و جهان در بکارگیری بیشترین قابلیت های تلفن همراه از جمله اهداف این همایش ملی است.
 ایجاد و تشکیل بنیاد و انجمن ایرانی “راهبردهای الکترونیک” ، معرفی خدمات تعاملی و ارایه طرح های موفق اجرایی ، نقش قوانین و مقررات در تحقق دولت همراه ، دولت همراه در چشم انداز بیست ساله نظام و برنامه پنجم توسعه و جایگاه اصل ۴۴ قانون اساسی در اقتصاد دولت همراه در این کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
مقایسه و مزایای دولت الکترونیک و دولت موبایل ، سیستم عامل های تلفن همراه و ابزارهای سیار و امنیت اطلاعات سیار ، تولید محتوا و بومی سازی خدمات واطلاعات تلفن همراه و روان شناسی و پایش بهبود تعاملات انسانی در ارتباطات تلفن همراه ، از جمله محورهای اولین کنفرانس ملی دولت همراه است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا