دامادی: طرح هسته‌ای نمونه‌ای از همزبانی دولت و مجلس است

محمد دامادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس حضور مردم در استقبال از شهدای غواص را ارج نهاد و با اشاره به فاصله هشت ماهه با انتخابات آتی مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای نگاه‌های نگران بسیاری را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد به دنبال خود دارد. دولت یازدهم مهمترین بخش از …

محمد دامادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس حضور مردم در استقبال از شهدای غواص را ارج نهاد و با اشاره به فاصله هشت ماهه با انتخابات آتی مجلس گفت: مذاکرات هسته‌ای نگاه‌های نگران بسیاری را در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد به دنبال خود دارد.

دولت یازدهم مهمترین بخش از سیاست‌های خود را تا به امروز به حل و فصل مشکلات تاریخی از این راه اختصاص داده که در این مسیر همواره از حمایت‌های تمام و کمال رهبری برخوردار بوده است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما می‌توانیم از برنامه‌های نشاط‌آور نظیر موفقیت تیم ملی والیبال در یکپارچگی ملی استفاده بیشتر ببریم و بر نشاط جامعه بیفزاییم.

او تاکید کرد:‌ دولت باید مد نظر قرار دهد که فشار کمرشکن قیمت‌ها هنوز نشکسته و گرانی سایه‌اش را از زندگی مردم کوتاه نکرده است. مهمترین خواسته مردم از دولت خواه اصلاح طلب و خواه اصولگرا، حل مساله اقتصادی و افزایش قدرت خرید مردم است. با خانواده‌هایی روبرو هستیم که بیکاری طاقتشان را طاق کرده است. در واقع خانه امروز خانه‌ای نیست که از بیکار خالی باشد.

دامادی خاطر نشان کرد:‌ این اتفاق حتی اگر میراث دولت گذشته نیز باشد نیازمند تدبیری دقیق است و با شعار درمان نخواهد شد. این درست است که دولت یازدهم زمین سوخته را از دولت پیشین که تا روز آخر با توقع آفرینی‌های سراب گونه‌اش برای دولت پس از خود نیز مشکلات عدیده‌ای فراهم کرده اما پس از گذشت دو سال از روی کارآمدن دولت جدید انتظار کاهش نسبی آمار بیکاری انتظار بی‌جایی نیست. ما برای کاهش گرانی و بیکاری همه چیز در کشور داریم و اکنون به تدبیر فوری برای حل این معضل نیازمندیم.

او از افزایش قیمت سوخت از سوی دولت انتقاد کرد و گفت:‌ با این اقدام عده‌ی زیاد دیگری به خیل بیکاران پیوستند و یا در آستانه بیکاری قرار دارند. ما حق نداریم مردمی را که به ما اعتماد کرده‌اند با تصمیماتی که بعضا نتایج آن از قبل مشخص است ناامید و سرخوده کنیم.

نماینده مردم ساری در پایان نطق خود خواستار راه‌اندازی منطقه آزاد اقتصادی، تکمیل آزاد راه تهران و شمال، حل مشکلات آبی و روستایی، و تکمیل و احیای سدهای حوزه انتخابیه را خواستار شد.

او همچنین از وزیر جهاد کشاورزی به دلیل مشکلاتی که در تولید برنج به وجود آمد انتقاد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا