اروپاییان سیمبیان را به اندرویید ترجیح می دهند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس تحقیقات IDC در زمینه گوشی های اندروییدی نشان داد که مردم اروپای غربی تمایل زیادی به سوی گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل ندارند بیشتر گوشی های مجهز به سیستم عامل سیمبیان را می پسندند.سهم بازار این سیستم عامل در بازار …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس تحقیقات IDC در زمینه گوشی های اندروییدی نشان داد که مردم اروپای غربی تمایل زیادی به سوی گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل ندارند بیشتر گوشی های مجهز به سیستم عامل سیمبیان را می پسندند.
سهم بازار این سیستم عامل در بازار اروپای غربی در سه ماهه تابستان از ۴.۲ درصد به ۵.۴ درصد افزایش یافت اما طرفداران زیادی در این منطقه پیدا نکرد.
اخیرا شرکت هایی چون موتورولا اقدام به تولید گوشی هایی بر پایه این پلتفورم کرده اند اما با توجه به اینکه مردم اطلاع زیادی درباره این سیستم عامل ندارند توجه زیادی به سوی آن ندارند.
پیش بینی می شود با ورود گوشی های اندروییدی بیشتر به بازار از سوی تولید کنندگان مطرح این سیستم عامل جای خود را در بازار باز کرده و از سوی تعداد بیشتری از کاربران مورد توجه قرار بگیرد.
بر اساس این گزارش سیستم عامل سیمبیان که در گوشی های هوشمند نوکیا تعبیه می شود ۴۸ درصد سهم بازار اروپای غربی را در اختیار دارد. این بازار یکی از عوامل موفقیت نوکیا محسوب می شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا