مزایده voip برگزار می شود

محمد باقر ظهوری فر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه در زمینه ترمنیشن هنوز به نتیجه نرسیده ایم، اظهار داشت: هنوز چارچوب مزایده تعیین نشده ولی به احتمال زیاد این مزایده تا پایان سال برگزار می شود.به گفته وی  حضور شرکت های قبلی دراین مزایده مستلزم رعایت برخی شرایط خاص است …

محمد باقر ظهوری فر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه در زمینه ترمنیشن هنوز به نتیجه نرسیده ایم، اظهار داشت: هنوز چارچوب مزایده تعیین نشده ولی به احتمال زیاد این مزایده تا پایان سال برگزار می شود.
به گفته وی  حضور شرکت های قبلی دراین مزایده مستلزم رعایت برخی شرایط خاص است و  شرکت هایی که چارچوب ها  را رعایت کرده باشندمی توانند در مزایده voip  شرکت کنند. در غیر اینصورت برای آنهاجایگزین تعیین می شود.
وی  با اشاره به اینکه شرایط جدیدی بر بازار حاکم شده،  اظهار داشت: وضع شبکه نسبت به سال گذشته بسیار تغییر کرده است.
 ظهوری فر با بیان اینکه  بیش از ۷۰ درصد مشکلات شبکه  voip نسبت به گذشته رفع شده، اظهار داشت:  زمانی که شرکت ها در مزایده voip شرکت کردند شرایط موجود شبکه را می دانستند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت با رد ادعای شرکت های voip  مبنی  بر رقیب دانستن  این شرکت با خود  افزود:قرار نیست باورود شرکت ها به حوزه ،زیر ساخت فعالیت خود را کند.
 به گزارش موبنا سال گذشته  مزایده تلفن اینترنتی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد و برندگان آن مشخص شدند. اما  فعالان بخش خصوصی این حوزه پیوسته نسبت به برگزاری این مزایده توسط این شرکت و شرایط آن گله مند بوده اند 
 در بین تمامی کشمکش های به وجودآمده بین شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت های بخش خصوصی فعال در زمینه تلفن اینترنتی، این کاربران نهایی هستند که به دلیل کیفیت نامطلوب و هزینه بالای سرویس ها بیشترین ضربه را می خورند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا