قیمت تمامی تلویزیون های ال سی دی به حداقل رسیده است

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: قیمت تمامی تلویزیون های ال سی دی   از اوایل سال جاری تا کنون به طور چشمگیری کاهش یافته و به حداقل رسیده است.وی افزود: به دلیل مصرف  کم برق این نوع تلویزیون ها و خارج شدن تلویزیون های لامپی و فلت ، …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: قیمت تمامی تلویزیون های ال سی دی   از اوایل سال جاری تا کنون به طور چشمگیری کاهش یافته و به حداقل رسیده است.
وی افزود: به دلیل مصرف  کم برق این نوع تلویزیون ها و خارج شدن تلویزیون های لامپی و فلت ، تقاضا برای انواع تلویزیون های ال سی دی  افزایش یافته است.
وی ادامه داد:عرضه این نوع تلویزیون ها در بازار ایران نسبت به سال های گذشته به طور چشمگیری گسترش یافته و فعلی تلویزیون های ال سی دی با سایزهای بزرگ نیز در ایران تولید می شود.
درستی با اشاره به ورود ال سی دی های  قاچاق از طریق مبادی غیرقانونی گفت: بیشتر ال سی دی های قاچاق از مبادی مرزی مریوان، کردستان و بانه روانه بازار می شود .
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری ادامه داد: در صورتی می توان به مبارزه با قاچاق این کالا پرداخت که مبارزه و جلوگیری شدید با قاچاقچیان این کالا  توسط وزارت بازرگانی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در سطح مرزهای کشور صورت گیرد.
به گفته وی هم اکنون ۲۰ درصد سهم بازار این کالای دجیتالی در اختیار قاچاقچیان قرار دارد.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا