روشهای مختلف شارژ سیم کارت های ایرانسل تشریح شد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد: امکان تهیه شارژ سیم کارت های ایرانسل در بیش از هشت هزار دستگاه خودپرداز بانکی و ۷۴ هزار پایانه فروشگاهی فراهم شده است.در این گزارش آمده است: خدمات شارژ رمزدار با خودپرداز این شرکت هم اکنون در بیش از هشت هزار دستگاه خودپرداز بانک …

به گزارش ایرنا، روابط عمومی این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد: امکان تهیه شارژ سیم کارت های ایرانسل در بیش از هشت هزار دستگاه خودپرداز بانکی و ۷۴ هزار پایانه فروشگاهی فراهم شده است.
در این گزارش آمده است: خدمات شارژ رمزدار با خودپرداز این شرکت هم اکنون در بیش از هشت هزار دستگاه خودپرداز بانک های ملی، صادرات، کشاورزی، تجارت، سرمایه و پست بانک سراسر کشور ارایه می شود.
براین اساس، در زمان حاضر امکان تهیه شارژ ایرانسل از طریق ۷۴ هزار پایانه فروشگاهی بانک های ملت، کشاورزی، تجارت، پاسارگاد، مسکن و پست بانک نیز فراهم شده است.
هم اکنون روشهای الکترونیکی مختلف و جدید شارژ و افزایش اعتبار سیم کارت های ایرانسل از طریق دستگاههای خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، اینترنت، وب کیوسک و شارژ الکترونیکی وجود دارد.
شارژ اینترنتی یکی از جدیدترین روشهای شارژ سیم کارت است که از سوی شرکت یاد شده به مشترکین ارایه شده و برای استفاده از این روش کافی است مشترکین به وب سایت اینترنتی بانک های طرف قرارداد ایرانسل شامل بانک های ملت، تجارت، پاسارگاد، پست بانک، اقتصادنوین و سامان مراجعه کرده و سیم کارت خود را از میان گزینه های ۱۰، ۲۰ ،۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی شارژ کنند.
برای شارژ اینترنتی، مشترک تنها هزینه شارژ انتخابی خود را می پردازد و هیچگونه هزینه ای بابت کارمزد دریافت نمی شود.
روابط عمومی ایرانسل، ضمن عرضه کارت شارژ ایرانسل بر روی وب کیوسک های بانک اقتصاد نوین، اعلام کرد: با استفاده از خدمات نوین شارژ الکترونیکی که ایرانسل برای نخستین
بار در ایران ارایه کرده، مشترکین ایرانسل می توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون
نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم کارت اعتباری خود را افزایش دهند.
گفتنی است، شارژ الکترونیکی را یکی از ساده ترین و سریع ترین روشها است و با خدمات شارژ الکترونیکی در وقت، هزینه و انرژی مشترکین صرفه جویی می شود و مشترکین ایرانسل
می توانند برای شارژ الکترونیکی به فروشندگان مجاز این شرکت دارای گواهی ارایه خدمات شارژ الکترونیک مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا