همکاري اپراتور لهستاني با اورنج

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: TPSA از نام برند بزرگ ترين سهامدار خود براي ارايه سرويس هاي تلويزيون همراه و اينترنت استفاده خواهد کرد.وي با اشاره به اينکه TPSA بر اساس مفاد موجود در قرارداد موظف است ۱.۶درصد از درآمد حاصل از ارايه اين سرويس ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: TPSA از نام برند بزرگ ترين سهامدار خود براي ارايه سرويس هاي تلويزيون همراه و اينترنت استفاده خواهد کرد.
وي با اشاره به اينکه TPSA بر اساس مفاد موجود در قرارداد موظف است ۱.۶درصد از درآمد حاصل از ارايه اين سرويس ها را به اورنج پرداخت کند، افزود:  اين اپراتور موظف است در موعد پايان قرارداد به انعقاد قرارداد جديد با اورنج بپردازد.
اين مقام اگاه که نامش ذکر نشد ، گفت:اپراتور فرانسوي در حال حاضر ۴۸.۶ درصد از سهام اپراتور TPSA لهستان را در اختيار دارد.
بر اساس جديدترين امار منتشر شده،  TPSA تا پايان فصل اول سال ۲۰۰۸ ميلادي ۳۱درصد از سهم بازار لهستان را در اختيار داشته است.
تعداد کاربران تلفن همراه در لهستان ۴۱ميليون و ۵۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۰۸.۸۸درصد است.
چهار اپراتور تلفن همراه در اين کشور فعاليت مي کنند که TPSA  با بيش از ۱۳ميليون کاربر رتبه اول جدول رده بندي را به خود اختصاص داده است.
لهستان با مساحتي حدود ۳۱۲هزارو ۶۸۵کيلومتر مربع وجمعيتي حدود ۳۸ميليون ۶۴۴هزار نفر در مرکز اروپا قرار دارد وپايتخت اين کشور ورشو است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا