تعیین تعرفه “سرویس پیشرفته ارتباطی ” براساس محتوای خدمات

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌ عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صابر فیضی اظهار داشت: در تلاش هستیم تعرفه خدمات استفاده از این سرویس به گونه ای تعیین شود که تاثیر زیادی بر سبد هزینه خانوارها نداشته باشد.وی افزود: پروژه ACS (ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته) در حال حاضر نصب و راه اندازی …

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌ عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صابر فیضی اظهار داشت: در تلاش هستیم تعرفه خدمات استفاده از این سرویس به گونه ای تعیین شود که تاثیر زیادی بر سبد هزینه خانوارها نداشته باشد.
وی افزود: پروژه ACS (ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته) در حال حاضر نصب و راه اندازی بوده و به منظور فرهنگ سازی، در دهمین نمایشگاه تلکام در معرض دید عموم قرار گرفت.
فیضی گفت: پروژه ارائه خدمات ارتباطی پیشرفته، سیستم برای ۲۰۰ نفر در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز به صورت آزمایشی راه اندازی شده و هم اکنون مراحل تست نهایی خود را طی می کند.
وی با بیان این مطلب که در این کارکرد آزمایشی شبکه های بین استانی، داخل شهری و بین شهری تست و آزمایش می شود، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم کارهای فنی و تست های این شبکه تا پایان سال جاری به پایان برسد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از مشخص شدن نتایج تست های در حال انجام، راه اندازی این سیستم برای پنج هزار مشترک به صورت نمونه عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: با اجرایی شدن این پروژه و در صورت تأمین محتوا از سوی مراجع ذی ربط، کاربران امکان استفاده از منابع چند رسانه ای در خواستی شامل صوت و تصوئر با کیفیت مطلوب در گیرنده های تلویزیونی، همزمان با استفاده از تلفن را خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا