لزوم توجه به فناوری اطلاعات و کاربردهای آن احساس می شود

سعید مهدیون درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه دربرنامه چهارم توسعه رشد کمی  شاخص ها دنبال می شد، اظهار داشت: افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه ، ثابت  ، اینترنت و غیره که ازشاخص های مخابراتی به حساب می آمدند ،برای این برنامه تعریف شده بود.وی گفت: برنامه چهارم توسعه  اقدام چشمگیری …

سعید مهدیون درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه دربرنامه چهارم توسعه رشد کمی  شاخص ها دنبال می شد، اظهار داشت: افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه ، ثابت  ، اینترنت و غیره که ازشاخص های مخابراتی به حساب می آمدند ،برای این برنامه تعریف شده بود.
وی گفت: برنامه چهارم توسعه  اقدام چشمگیری درحوزه فناوری اطلاعات و کاربردهای آن انجام نداده است.
به گفته  مهدیون در برنامه پنجم توسعه   چالش های جدی و اساسی کاربردها ، نظیر دیتا بیس های یکپارچه و هدف گذاری های عمده روی کاربردها  و توسعه آنها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود:  برنامه ریزی فناوری اطلاعات  وکاربردهای آن ازجمله اقداماتی به حساب می آید که نتایج آن بیشتر برای عموم مردم قابل درک است.
مدیر عامل شرکت دیتا با اشاره ضریب نفوذ  30 درصدی اینترنت اظهار داشت: ممکن است مردم افزایش ضریب نفوذ اینترنتی را که منجر به کاهش  هزینه های جانبی می شود، درک نکنند. ولی امیدواریم  دربرنامه پنجم  که اولین برنامه ای است که به کاربردها می پردازد، به صورت محسوس مردم  نتایج آن رامتوجه شوند.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا