مجموعه نرم افزاری KING 2010 به بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا شرکت فنی مهندسی پرند نسخه جدید مجموعه نرم افزاری KING 2010 را به بازار ایران معرفی کرده است.یکی از ویژگی های این دوره ، سازگاری کامل و ۱۰۰ درصد این مجموعه با ویندوزهای ۶۴ بیتی است به این معنی که تمامی برنامه های قرار گرفته در این مجموعه قابل …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا شرکت فنی مهندسی پرند نسخه جدید مجموعه نرم افزاری KING 2010 را به بازار ایران معرفی کرده است.
یکی از ویژگی های این دوره ، سازگاری کامل و ۱۰۰ درصد این مجموعه با ویندوزهای ۶۴ بیتی است به این معنی که تمامی برنامه های قرار گرفته در این مجموعه قابل نصب بر روی ویندوزهای ۶۴ بیتی خواهند بود. یکی دیگر از مزیت های این مجموعه ارائه مجله راهنمای ۱۱۲ صفحه ای به همراه هر مجموعه KING است و توضیح تمامی برنامه ها به زبان فارسی و اطلاعات بسیار مفید و ضروری در ارتباط با استفاده از نرم افزارهای مجموعه در آن قرار گرفته است.
از دیگر امکانات این مجموعه، ارائه دوره مقدماتی شش محصول آموزشی این شرکت در قالب مجموعه نرم افزاری KING است .
توضیح تک تک برنامه ها به زبان فارسی در محیط Autorun ، فیلم های آموزشی تمامی مراحل فعال سازی نرم افزار به صورت کاملاً فارسی، پیش نمایش تصویری از محیط هر برنامه برای آشنایی با ظاهر نرم افزار قبل از نصب، موتور جستجوگر قدرتمند برای پیدا کردن نرم افزار مورد نظر از میان تمامی برنامه های موجود و امکان ویروس یابی با کسپرسکی ۲۰۱۰ بدون وجود سیستم عامل از دیگر ویژگی های این مجموعه است.
این مجموعه در قالب ۱۰ عدد DVD به همراه یک مجله راهنما به قیمت ۱۶ هزار تومان به فروش می رسد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا