جدیدترین گوشی های ال جی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا در نشست خبری امروز “محمود منصوری”  یکی از مسئولان این شرکت گفت: ال جی برای افزایش حضورش در صحنه جهانی و رشد سود بیشتر تلاش بی وقفه ای را دنبال می کند، بویژه آن که با تمرکز بر دستیابی به رشد پرسود در زمینه موبایل و محصولات تصویری همزمان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا در نشست خبری امروز “محمود منصوری”  یکی از مسئولان این شرکت گفت: ال جی برای افزایش حضورش در صحنه جهانی و رشد سود بیشتر تلاش بی وقفه ای را دنبال می کند، بویژه آن که با تمرکز بر دستیابی به رشد پرسود در زمینه موبایل و محصولات تصویری همزمان قدرت رهبری اش در صنعت فن آوری اطلاعات را تقویت نموده و به افزودن سهم بازارش در لوازم خانگی و محصولات دیجیتال ادامه می دهد.
وی بابیان اینکه گوشی های تلفن  همراه ال جی از نظر طراحی در سطح جهان بسیار مطرح است افزود:  تا کنون این برند موفق به دریافت جوایز بسیاری در زمینه طراحی شده اند که معروف ترین آن ها جوایز IF DESIGN و RED DOT هستند.
منصوری ادامه داد: دوربین یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین قابلیت های این گوشی به حساب می آید که درگوشی ال جی نیز توجه زیادی به آن شده است.
در ادامه این نشست “رایان کیم” مدیربخش موبایل ال جی گفت: با وجود اینکه مدت زمان طولانی از زمان آغاز فعالیت ال جی در زمینه گوشی های GSM نمی گذرد اما جزو پیشتازان این رشته به حساب آمده و در سال ۲۰۰۹ در رده سوم جهانی پرفروش ترین برند های تلفن همراه قرار گرفت.
وی افزود: این شرکت در مسیر صحیح قدم برداشته  و به همین دلیل توانسته سهم بالایی از فروش این کالای ارتباطی را به خود اختصاص دهد به طوری که تا کنون بیش از ۲۰ میلیون گوشی شکلات، ۱۳ میلیون گوشی شاین، هشت میلیون PARADA را بدست آورد.
همچنین  “امجدی” مدیربازاریابی شرکت ال جی موبایل در ایران در ادامه این نشست گفت: ال جی توانسته با همکاری شرکت پارس کامتل و با اطلاع رسانی و معرفی تکنولوژی  گوشی های جدید  در این عرصه به موفقیت هایی بالایی دست یابد.
در همین حال “سامان علیزاده” مدیربخش بازاریابی این شرکت با اشاره به سیر تحول ال جی افزود: ال جی با عرضه گوشی های جدید با امکانات جدید مورد تقاضای عموم کاربران قرار گیرد که به موجب همین امر توانسته رتبه سوم دنیار را از آن خود کند.
ال جی در سال ۱۹۹۶ تکنولوژی CDMA را شروع به کار کرد و در سال ۲۰۰۴ اولین برند گوشی تلفن همراه بود که تصاویر تلویزیون آنالوگ را بر روی گوشی ها آورد .
در ادامه این نشست معاون مدیربازرگانی شرکت جنرال الکترونیکس به بررسی جدیدترین گوشی های این برند پرداخت و افزود: گوشی BL40 جدیدترین محصول این برند است که با طراحی شیک ، متفاوت و باریک دارای صفحه نمایش لمسی مولتی تاچ چهار اینچی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، ارتقا حافظه داخلی ۵/۱ گیگابایتی تا ۳۲ گیگابایت و دالبی موبایل برای کیفیت پخش موسیقی و قابلیت فیلمبرداری تا ۳۰ فریم در ثانیه تولید شده است.
وی در ادامه به بررسی گوشی های GD900 و GC900 پرداخت و گفت: این دو مدل گوشی ال جی که به تازگی وارد بازار ایران شده است مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
وی افزود: گوشی GD900 CRYSTAL ال جی اولین گوشی با صفحه کلید شفاف ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی ،  ارتقا حافظه داخلی ۵/۱ گیگابایتی تا ۳۲ گیگابایت ، پکیج نرم افزاری گوگل و صفحه نمایش مولتی تاچ سه اینچی است.
در ادامه این نشست خبری تمامی گوشی های ال جی موجود در بازار به معرض نمایش و بررسی گذاشته شد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا