سرپرست اداره کل پست اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش‌ از ظهر امروز در این مراسم معاون برنامه‌ریزی استانداری اردبیل در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه پست و قدمت شبکه پستی کشور گفت: شبکه پستی کشور نقش ارزنده‌ای در مبادلات سریع کالاها و خدمات در داخل و خارج از کشور دارد و این می‌تواند در صرفه‌جویی …

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش‌ از ظهر امروز در این مراسم معاون برنامه‌ریزی استانداری اردبیل در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه پست و قدمت شبکه پستی کشور گفت: شبکه پستی کشور نقش ارزنده‌ای در مبادلات سریع کالاها و خدمات در داخل و خارج از کشور دارد و این می‌تواند در صرفه‌جویی وقت و پایین آمدن هزینه‌ها بسیار اساسی باشد.
مجید قدیری‌حیدری افزود: در سال‌های اخیر با هدف توسعه فضاهای پستی و امکان دسترسی بیشتر مردم به سرویس‌های جدید پستی اقدامات خوبی آغاز شده به طوری که با بهبود پوشش مساحتی هر واحد پستی به میزان ۳۷ کیلومترمربع دست یافته‌ایم.
وی ادامه داد: پست به عنوان عامل مهم توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دنیا شناخته شده و با وجود پیشرفت‌‌های تکنولوژی و استفاده از دستاوردهای نوین علمی از قبیل اینترنت، تلفن ثابت و همراه همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.
قدیری‌حیدری با اشاره به تحولات اساسی در زمینه امورات پستی کشور گفت: این تحولات به نوبه خود موجب ایجاد جهش در ارائه خدمات پستی در داخل و خارج کشور و حضور برجسته شرکت پست کشورمان در مجامع پستی دنیا شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل ادامه داد: هم‌اکنون پست استان اردبیل با ارائه خدمات متنوع پستی اعم از خدمات متعارف و جدید با پاسخگویی به نیازهای مشتریان، موجب ایجاد رضایتمندی را با صرفه‌جویی در وقت و انرژی در بین شهروندان شده است.
وی افزود: در کنار توجه دولت به بخش توسعه فناوی‌های جدید راه‌اندازی شبکه دولت نیز زمینه کاهش هزینه‌های جاری را سبب شده و در مبادلات اداری و کاهش بروکراسی نقش اساسی دارد.
در این مراسم مدیرکل سابق پست استان اردبیل در گزارشی اظهار داشت: هم‌اکنون این اداره کل با برخورداری از ۴۷۴ نقطه تماس پستی و بهره‌گیری از ۲۶۰ نفر نیروی انسانی و نیز استفاده از آخرین فناوری‌های اطلاعات توانسته است به مردم ارائه خدمات کند.
حسنعلی عیسی‌زاده اظهار داشت: در طول سال بیش از ۸ میلیون مرسوله را قبول و در سطح استان توزیع می‌کنیم.
وی سرانه پستی به ازای هر نفر جمعیت استان اردبیل را در طول سال هشت مرسوله اعلام کرد و افزود: تا پایان امسال این رقم به ۹ مرسوله می‌رسد.
عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: پوشش جمعیتی هر واحد پستی از حدود ۲ هزار و ۶۷۰ نفر هم‌اکنون به ۲ هزار و ۵۵۰ نفر بهبود یافته این در حالی است که میانگین پوشش جمعیتی هر واحد پستی در سطح کشور ۴۰۱ نفر است.
در این مراسم سرپرست اداره کل پست استان اردبیل نیز با تاکید بر توسعه دفاتر آ.سی.تی شهری و روستایی به عنوان پیش‌خوان دولت گفت: سعی داریم تا پایان امسال تعداد دفاتر شهری و روستایی را ۲۰ درصد افزایش دهیم.
سیاوش سکاکی گفت: در کنار این امر در تلاش هستیم خدمات الکترونیکی و هوشمند را در سطح ارسال محصولات و صندوق‌های پستی با نصب سیستم‌های جدید اجرایی کرده تا بتوانیم خدمات و سرویس‌دهی خود را سرعت بیشتری ببخشیم.
در پایان این مراسم از زحمات حسن‌علی عیسی‌زاده مدیرکل سابق استان قدردانی و سیاوش سکاکی به عنوان سرپرست اداره کل پست استان اردبیل معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا