تعرفه های مخابراتی تا شهریورماه سال آینده تغییر نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، وفا غفاریان با بیان اینکه تغییر تعرفه در مخابرات روال کاملا مشخصی دارد ، اظهار داشت: دولت به طور مستمر بررسی های اقتصادی در این باره را انجام می دهد و توجه دارد که منافع متقاضی ، مشترک و سهامداران حفظ شود و حداقل هزینه های شرکت مخابرات …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، وفا غفاریان با بیان اینکه تغییر تعرفه در مخابرات روال کاملا مشخصی دارد ، اظهار داشت: دولت به طور مستمر بررسی های اقتصادی در این باره را انجام می دهد و توجه دارد که منافع متقاضی ، مشترک و سهامداران حفظ شود و حداقل هزینه های شرکت مخابرات را پوشش دهد.
وی گفت: چنانچه نیاز به افزایش تعرفه از سوی دولت احساس شود، باید در شهریورماه هر سال این پیشنهاد را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد و اگر مجلس اصرار بر تغییر نکردن تعرفه ها به رغم افزایش هزینه ها داشت دولت مابه التفاوت آن را در بودجه عمومی دولت پیش بینی می کند.
غفاریان تصریح کرد: اگر لازم باشد، این روند برای تغییر تعرفه ها طی خواهد شد. اما امسال هیج برنامه ای برای این موضوع در دست نیست و تا شهریورماه سال آینده نیز تعرفه ها تغییر نخواهد کرد.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به روند خصوصی سازی این شرکت متناسب با سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ، اظهار داشت : انتقال مالکیت مخابرات در ماه گذشته انجام و بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت به بخش غیر دولتی واگذار شد. با تعیین اعضای هیات مدیره نیز انتقال مدیریت این شرکت شکل می گیرد و اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد آن به طور کامل انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: از این پس در شرکت مخابرات ایران دولت وظایف حاکمیتی به عهده خواهد داشت و کماکان نظارت خود را بر این شرکت دارد و مالکان جدید نیز در قالب اساسنامه و در چارچوب پروانه می توانند سیاست های مالکیتی خود را در این شرکت اعمال کنند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا