اولین نوت بوک با صفحه کلید فارسی تولید شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا امید عبادی در سمینار اسوس بکارگیری عینک ۳D به منظور استفاده ازنوت بوکهای سری gaming را یکی دیگر از ابداعات اسوس دانست و از ورود و عرضه محصولات  Eee family همچون Eee pc، Eee Topو Eee Box به بازار ایران را در آینده ای نزدیک داد.عبادی اضافه کرد: اسوس …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا امید عبادی در سمینار اسوس بکارگیری عینک ۳D به منظور استفاده ازنوت بوکهای سری gaming را یکی دیگر از ابداعات اسوس دانست و از ورود و عرضه محصولات  Eee family همچون Eee pc، Eee Topو Eee Box به بازار ایران را در آینده ای نزدیک داد.
عبادی اضافه کرد: اسوس توانایی تولید و ارائه کالاهای اختصاصی به سازمانها بر اساس نیازشان دارد.
همچنین در ادامه  جورج سو- مدیر منطقه ای خاورمیانه ، ترکیه و آفریقای جنوبی  اسوس به دستاوردها و اهداف کمپانی مطبوع خود پرداخت و همچنین به دریافت ۳۰۵۶ جایزه توسط اسوس طی سال ۲۰۰۸ اشاره کرد.
وی با اشاره  به رتبه بندی اسوس در سطح جهانی اظهار داشت: اسوس در بخش قطعات رتبه اول جهان، در بخش نوت بوک در بین ۵ مارک تجاری اول جهان و در زمینه نت بوکها بعنوان بنیانگذار Eee PC رتبه اول را دارا است.
وی همچنین اسوس را در بخش خدمات پس از فروش حائز رتبه اول جهانی دانست و خاطرنشان ساخت: این کمپانی بر اساس رتبه بندی سایت rescuecom.com بالاتر از IBM/Lenovo  رتبه نخست را در زمینه خدمات پس از فروش دارا است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا