معرفی گوشی MILESTONE موتورولا

به گزارش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، این گوشی ۱۶۵ گرمی در ابعاد ۶۰ در ۷/۱۳ در ۸/۱۱۵ میلیمتر ساخته شده است.مواد تشکیل دهنده این گوشی ترکیبی از فلز و پلاستیک و بسیار قرص و محکم است، و سطوحی که  لمس می شوند از مواد نرم و لطیف ساخته شده اند.ساختار آن از دو قسمت …

به گزارش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، این گوشی ۱۶۵ گرمی در ابعاد ۶۰ در ۷/۱۳ در ۸/۱۱۵ میلیمتر ساخته شده است.
مواد تشکیل دهنده این گوشی ترکیبی از فلز و پلاستیک و بسیار قرص و محکم است، و سطوحی که  لمس می شوند از مواد نرم و لطیف ساخته شده اند.
ساختار آن از دو قسمت عمده نمایشگر و صفحه کلید تشکیل شده است، در قسمتی که نمایشگر وجود دارد تقریبا تمام فضا را نمایشگر ۷/۳ اینچی پر کرده است و در زیر آن نیز چهار دکمه ی لمسی Back، Menu Home, Search قرار دارد.
صفحه کلید دارای دکمه هایی با فاصله کم اما پهن است و به نرمی هرچه تمام تر به صورت کشویی بیرون می آید تا QWERTY بودن خود را به نمایش بگذارد. 
بالای گوشی یک خروجی هدست ۵/۳میلیمتری و پشت آن نیز دوربین پنج مگاپیکسلی قرار دارد.
در قسمت سمت چپ پورت Micro USB تعبیه شده است. در ضمن دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی آن دارای فلاش LED نیز است.
گوشی MILESTONE بسیار باریک است و فقط یک میلیمتر ضخیم تر از گوشی IPhone 3G  است.
از امکانات تعبیه شده در گوشی MILESTONE  به سیستم عامل آندروید، نمایشگر ۷/۳ اینچی تمام لمسی، پردازنده قدرتمند ۵۵۰ مگاهرتزی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
حافظه داخلی این گوشی هشت گیگابایت است که با مموری کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
باتری Li-Ion با توان ۱۴۰۰ میلی آمپری از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می آید که در حالت مکالمه مداوم حدود هفت ساعت دوام می آورد.
سیستم پخش کننده صوتی و تصویری این گوشی از فرمت های MP3, eACC+, WAV, WMA9 MP4, H.263, H.264, WMV9  پشتیبانی می کند.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا