شاهد پیشرفت خوبی در زمینه دولت الکترونیک هستیم

به گزارش خبر نگار سیتنا در یک نشست خبری مهندس غنی زاده مدیر عامل ایمانتک با حضور در تی مدیا سنتر نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: عملکرد فعالان حوزه اقتصادی کشور ،سبب ایمن شدن معاملات تجارت الکترونیک و متقاعد کردن بانک ها در استفاده از بانکداری الکترونیکی می شود.وی گفت: در صورتی که فرهنگ آی سی …

به گزارش خبر نگار سیتنا در یک نشست خبری مهندس غنی زاده مدیر عامل ایمانتک با حضور در تی مدیا سنتر نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: عملکرد فعالان حوزه اقتصادی کشور ،سبب ایمن شدن معاملات تجارت الکترونیک و متقاعد کردن بانک ها در استفاده از بانکداری الکترونیکی می شود.
وی گفت: در صورتی که فرهنگ آی سی تی در کشور به درستی انجام گیرد و بانک ها را واسطه ای برای معاملات خود قرار دهیم می توان گردش اموال و نقدینگی را چند برابر کرده و زمینه اشتغال را گسترش داد.
وی فناوری اطلاعات و ارتباطات را ابزاری برای عدالت،اشتغال،آرامش و امنیت دانست و درباره ارزیابی خود از دولت الکترونیک در ایران گفت: هم اکنون شاهد پیشرفت خوبی در زمینه دولت الکترونیک هستیم اما بهتر بود دولت از ۵ سال گذشته اقدام به الکترونیکی کردن امور می کرد.
وی افزود: همچنین با توجه به اصلاح الگوی مصرف می توان گفت، استفاده از تکنولوژی آی تی راهی برای اصلاح الگوی مدیریتی است بنابراین باید نسبت به فرهنگ سازی آن کوشید.
مدیر عامل شرکت ایمانتک گفت:شعار ما همواره بر روی گسترش مالتی مدیا بوده و از ۱۵ سال گذشته ،با تاسیس مرکز حافظه ایران که به نوعی ذخیره سازی اطلاعات است ،نماینده رسمی kingstone در ایران شدیم.
وی ادامه داد: همچنین استارت سیستم امنیتی از امسال ،سبب شد تا تجهیزات امنیتی به عنوان یک ناظر اینترنت عمل کرده به طوریکه با ERP آنلاین،می توان در هر لحظه از موقعیت مکانی ،مالی و پرسنل خود به صورت آنلاین آگاه شد همچنین IP camera و سیستم وایرلس نظارت کاملی را نسبت به محل کار و اموال مرتبط با اشخاص دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا