عضو انجمن انفورماتیک: بحران جهانی بر صنعت رایانه تاثیرگذار نبوده است

“حمید توسلی” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: صنعت IT همچنان دوران رشد و شکوفایی خود را طی می کند بطوری که امروز زندگی بدون رایانه ممکن نیست.وی با بیان آنکه به کمک صنعت مخابرات شاهد توسعه ارتباطات بی سیم در سطح گستردهدر جهان هستیم، تصریح کرد: با گستره استفاده از …

“حمید توسلی” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: صنعت IT همچنان دوران رشد و شکوفایی خود را طی می کند بطوری که امروز زندگی بدون رایانه ممکن نیست.
وی با بیان آنکه به کمک صنعت مخابرات شاهد توسعه ارتباطات بی سیم در سطح گسترده
در جهان هستیم، تصریح کرد: با گستره استفاده از ارتباطات بی سیم در جهان و حمل اطلاعات مورد نیاز در لب تاپ ها کاربران از زمانی که نیاز باشد می توانند با اتصال به شبکه جهانی اینترنت نیازهای خود را برطرف کنند.
رییس هیات مدیره شرکت بهین تکنولوژی، افزود: امروز صنعت رایانه بعنوان موتور و حرکت هر جامعه ای مطرح است و هر جا که نیازمند تحول باشد سرمایه گذاری درحوزه I T ضروری است.
توسلی، سیاست های دولت را در توسعه صنایع رایانه کشور مهم دانست و افزود: صنعت رایانه در کشورمان از ظرفیت های بالایی برخوردار است و برنامه ریزهای دقیق بستر مناسب را برای توسعه این صنعت فراهم می کند.
این عضو انجمن انفورماتیک ایران بر ضرورت استفاده از رایانه در رفع مشکلات اجتماعی و ارباب رجوع در سازمان ها تاکید کرد و گفت: استفاده اصولی از این سیستم ها علاوه بر ایجاد
اشتغال، در تسریع مراجعات ارباب رجوع به سازمانها و نهادها تاثیرگذار خواهد بود.
وی از برگزاری سومین همایش نمایندگان شرکت بهین تکنولوژی خبر داد و گفت: همزمان با نمایشگاه الکامپ در تهران این همایش با حضور ۳۰۰ نمایندگی این شرکت برگزار و از فعالیت های نمایندگان برتر تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا