مشترکان همراه اول به جز صدور قبض المثنی وجهی نپردازند

به گزارش سازمان خبری موبنا علی حمیدی  روز گذشته (سه‌شنبه ۳ آذر) در نمایشگاه تلکام ۲۰۰۹ به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد . وی با اشاره به یکپارچه شدن خدمات رسانی به مشترکان همراه اول گفت: سعی کرده ایم توسط بخش خصوصی با سیستم سرویس دهی، خدمات رسانی به مشترکان دایمی و اعتباری را یکی کنیم. به عنوان مثال …

به گزارش سازمان خبری موبنا علی حمیدی  روز گذشته (سه‌شنبه ۳ آذر) در نمایشگاه تلکام ۲۰۰۹ به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد . وی با اشاره به یکپارچه شدن خدمات رسانی به مشترکان همراه اول گفت: سعی کرده ایم توسط بخش خصوصی با سیستم سرویس دهی، خدمات رسانی به مشترکان دایمی و اعتباری را یکی کنیم. به عنوان مثال دفاتر خدمات ارتباطی همان طور که تغییر نام سیمکارت های دایمی را انجام می دهند، تغییر نام سیمکارت های اعتباری را نیز برعهده دارند. همچنین تعویض سیمکارت چه دایمی و چه اعتباری در این دفاتر صورت می پذیرد.
وی ادامه داد: درباره بحث تغییر تعرفه ها دست ما بسته است و این تغییر توسط نهادهای تصمیم گیر مانند سازمان تنظیم مقررات و مجمع مخابرات ایران صورت می گیرد و تا کاملاً خصوصی نشده ایم نمی توانیم خودمان در مورد تعرفه ها تصمیم‌گیری کنیم.
حمیدی افزود: همراه‌ اول، تعرفه سرویس GPRS را با ارایه بسته های جدید تغییر داده و مشترکان می توانند با شماره تلفن ۹۹۷۷۷ و یا پرتال همراه‌اول به نشانی  WWW.mci.ir از این سرویس استفاده کنند.
این مقام مسوول درباره تعرفه سایر خدمات ارزش افزوده معرفی شده در نمایشگاه تله کام گفت: تعرفه این سرویس‌ها هنوز مشخص نیست .
مدیرکل مشترکان و متقاضیان همراه ‌اول از کاهش زمان ارائه خدمات به مشترکان خبر داد و گفت: در گذشته به عنوان مثال مدت زمان وصل تلفن که بیش از ۱۰ ساعت بود، به کمتر از یک ساعت رسیده است.
وی به مشترکان همراه‌اول توصیه کرد بروشور “نامه همراه” همراه قبوض را حتماً مطالعه کرده و اطلاعات خود در خصوص تعرفه ها و خدمات همراه ‌اول را تکمیل کنند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا