وضعیت ودایع مشترکان پس از برگزاری مجمع مخابرات تغییری نمی کند

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با تاکید براینکه ودایع ، تعهد و قرارداد میان مشترکان و شرکت مخابرات ایران است ، اظهار داشت: پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران جایگاه ودایع تغییری پیدا نکرده و این قرارداد با همان وضعیت گذشته ادامه می یابد.وی با تاکید براینکه …

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با تاکید براینکه ودایع ، تعهد و قرارداد میان مشترکان و شرکت مخابرات ایران است ، اظهار داشت: پس از برگزاری مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران جایگاه ودایع تغییری پیدا نکرده و این قرارداد با همان وضعیت گذشته ادامه می یابد.
وی با تاکید براینکه خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران به نفع این شرکت است ، ادامه داد: مخابرات از شرایط مقررات دولتی خارج می شود .
فیضی افزود: با این تغییرات سه قشر مشترکان ، پرسنل و دولت سود خواهند برد و این به نفع همه است. هر سه قشر در این موضع برنده اند و نتیجه این تغییر تا یک سال آینده مشخص می شود.
به گزارش موبنا مجمع عمومی فوق العاده شرکت مخابرات ایران پس از واگذاری سهام این شرکت به بخش خصوصی برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نهم آذرماه جاری برگزار می شود.
۸۰ درصد سهام شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی سپرده شده است.
از آنجایی که ودایع مشترکان تلفن ثابت و همراه به عنوان دارایی های شرکت مخابرات ایران برای ورود به بورس تلقی می شد .پیش تر قرار بود این ودایع به سهام تبدیل شود و در اختیار مشترکان قرار گیرد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا