گوشی های تلفن همراه مورد آزمایش قرار گرفتند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از گیک آرتیکل، ماهنامه Popular Mechanics در آزمایش خود در زمینه تست دستگاه های تلفن همراه به لحاظ مقاومت در برابر سرما به نتایج جالبی دست یافت که در زیر به آنها می پردازیم.در این آزمایش Popular Mechanics شش گوشی تلفن همراه را به لحاظ میزان تاثیرگذاری …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از گیک آرتیکل، ماهنامه Popular Mechanics در آزمایش خود در زمینه تست دستگاه های تلفن همراه به لحاظ مقاومت در برابر سرما به نتایج جالبی دست یافت که در زیر به آنها می پردازیم.
در این آزمایش Popular Mechanics شش گوشی تلفن همراه را به لحاظ میزان تاثیرگذاری سرما بر روی عملکردهای آنها مورد آزمایش قرار دادند.
در ابتدا ۶ مدل گوشی را در درجه حرارت ۱۰۰ درجه فارنهایت قرار دادند سپس شروع به کم کردن درجه حرارت تا ۱۰ درجه کردند و این زمانی بود که مشکلاتی برای این گوشی ها به وجود آمد.
ابتدا نور صفحه نمایش گوشی ها شروع به کم شدن کرد، سپس با کاهش درجه حرارت مشکلات دیگری برای این دستگاه ها رخ داد که به ترتیب
در ۱۰ درجه فارنهایت مشکلاتی برای باتری ها به وجود آمد، در ۲۰ درجه فارنهایت بعضی از گوشی ها خاموش شدند، در حرارت ۳۰ درجه فارنهایت باتری و صفحه نمایش گوشی با مشکلات جدی روبه رو شد.
در ۴۰ تا ۵۵ درجه فارنهایت هم همه عملکردهای گوشی به طور کامل تعدیل شد.
جالب است که بدانید پس از بازگرداندن گوشی ها به درجه حرارت معمولی تمامی مشکلات رفع شد و بدون هرگونه مشکلی دوباره شروع به کار کردند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا