حضور تامین تله کام در اپراتور سوم قطعیت ندارد

لطف الله سبوحی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه مذاکره با تامین تله کام برای حضور در اپراتور سوم صورت گرفته است تاکید کرد: پروانه فعالیت برای این شرکت صادر نشده  و حضور تامین تله کام در پروژه اپراتور سوم قطعیت نیافته است.وی پرداخت حق لایسنس از سوی این شرکت برای …

لطف الله سبوحی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با بیان اینکه مذاکره با تامین تله کام برای حضور در اپراتور سوم صورت گرفته است تاکید کرد: پروانه فعالیت برای این شرکت صادر نشده  و حضور تامین تله کام در پروژه اپراتور سوم قطعیت نیافته است.
وی پرداخت حق لایسنس از سوی این شرکت برای حضور در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه به سازمان تنظیم مقررات را رد کرد.
به گزارش موبنا مقدمات بهره برداری از سومین اپراتور تلفن همراه کشور حدود یک سال است آغاز و با انجام مزایده در دی ماه سال ۸۷ ، کنسرسیوم تامین اتصالات به عنوان برنده این پروژه انتخاب شد . اما  20 اردیبهشت ماه امسال این کنسرسیوم به دلیل عدم انجام تعهدات طرف خارجی از پروژه کنار زده شد و وزارت ارتباطات مذاکره با برنده دوم مزایده – کنسرسیوم زین ایران – را آغاز کرد. این کنسرسیوم هم دعوت ایران را پس زد . اکنون پروژه اپراتور سوم که قرار بود تابستان امسال سیمکارت‌های خود را به بازار عرضه کند، در ابهام بسر می برد.
برخی مقامات آگاه از نهایی شدن مذاکرات وزارت ارتباطات با شرکت تامین تله کام – وابسته به یکی از زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی – خبر داده و گفته اند که این شرکت حق لیسانس این پروژه را نیز به دولت پرداخت کرده است.
پیش تر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از قطعیت دراختیار گرفتن پروژه اپراتور سوم توسط تامین تله کام خبر داده بود.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا