هوشمند دیگر ال جی در راه بازار

از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از اتصالات HSDPA ، صفحه نمایش ۲.۸ اینچی لمسی و صفحه کلید کامل QWERTY اشاره کرد.دوربین دیجیتالی ۳.۲ مگاپیکسلی، رادیو FM، امکان پخش فایل های صوتی و تصویری از دیگر امکانات این گوشی است.گوشی GW525 از پردازنده ARM9 برخوردار است و از چهارباند شبکه GSM 850/900/1800/1900 MHz …

از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از اتصالات HSDPA ، صفحه نمایش ۲.۸ اینچی لمسی و صفحه کلید کامل QWERTY اشاره کرد.
دوربین دیجیتالی ۳.۲ مگاپیکسلی، رادیو FM، امکان پخش فایل های صوتی و تصویری از دیگر امکانات این گوشی است.
گوشی GW525 از پردازنده ARM9 برخوردار است و از چهارباند شبکه GSM 850/900/1800/1900 MHz و دو باند شبکه UMTS 900/2100 MHz و از اتصالات EDGE, UMTS, HSDPA  برای انتقال اطلاعات پشتیبانی می کند.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی TFT LCD لمسی است و از وضوح تصویر ۴۰۰×۲۴۰ پیکسل و ۲۶۲ هزار رنگ پشتیبانی می کند و دارای دوربین ۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو است.
این گوشی ۱۲۵.۵ گرم وزن دارد و از حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت و حافظه RAM 128 مگابایت و کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۸ گیگابایت پشتیبانی می کند.
بلوتوث ۲.۱، بلوتوث ۲.۰ ، امکان ارسال و دریافت ایمیل ، مرورگر HTML ، پشتیبانی از فایل های صوتی AAC, AAC+, MP3, WMA و فایل های تصویری ۳GP ، MP4 و نیز فایل های تصویری BMP, GIF, JPG, PNG و رادیو  FM از دیگر امکانات این گوشی است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا