بهای خدمات تلفن اینترنتی کاهش می‌یابد

رضا تقی پور درباره مشکل شرکت‌های ارایه دهنده خدمات تلفن اینترنتی یا voip گفت: در گذشته درصد زیادی از مکالمات voip قاچاق می‌شد که این مساله سامان یافته است. وی افزود: هم اکنون ۳ شرکت اصلی برای برقراری ارتباطات voip تعیین شده و ارتباطات voip باید از طریق این سه شرکت اصلی برقرار شود که۸۰ …

رضا تقی پور درباره مشکل شرکت‌های ارایه دهنده خدمات تلفن اینترنتی یا voip گفت: در گذشته درصد زیادی از مکالمات voip قاچاق می‌شد که این مساله سامان یافته است. وی افزود: هم اکنون ۳ شرکت اصلی برای برقراری ارتباطات voip تعیین شده و ارتباطات voip باید از طریق این سه شرکت اصلی برقرار شود که۸۰ درصد کار نیز انجام شده است.
 وی در پاسخ به این سوال که آیا راه‌حل شرکت زیر ساخت برای برگزاری مجدد مزایده، مشکل شرکت‌های voip را حل خواهد کرد، گفت: اضافه شدن دو شرکت جدید علاوه بر سه شرکت فعلی در دستور کار قرار دارد که با اضافه شدن این دو شرکت و در مجموع با ۵ شرکت شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت. وی تاکید کرد: افزایش هزینه‌ها از نظر ما نیز منطقی نبود، اما به دلیل ساختار یافته شدن این مساله، یک سری هزینه‌های سربار به قیمت اولیه اعمال شد که به دنبال ساماندهی کار برای بازگرداندن قیمت‌ها به حالت عادی اولیه هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا