GPRS همراه اول دارای بسته قیمتی متفاوت شد

بنابراین گزارش متقاضیان سرویس اینترنت همراه اول می توانند با خرید بسته های پیشنهادی نسبت به دریافت این سرویس با قیمت های جدید اقدام کنند. ارزش ریالی بسته شماره یک GPRS همراه اول با نرخ فعلی ۸ / ۱۴ ریال در زمان پیک و ۴ ریال در زمان غیر پیک برابر ۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال …

بنابراین گزارش متقاضیان سرویس اینترنت همراه اول می توانند با خرید بسته های پیشنهادی نسبت به دریافت این سرویس با قیمت های جدید اقدام کنند.
 ارزش ریالی بسته شماره یک GPRS همراه اول با نرخ فعلی ۸ / ۱۴ ریال در زمان پیک و ۴ ریال در زمان غیر پیک برابر ۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال می باشد.همچنین ارزش ریالی بسته شماره دو این سرویس ۱۶۲ هزار و ۹۰۰ ریال ، بسته شماره سه ۴۷۱ هزار ریال و بسته شماره چهار ۴۷۹ هزار ریال خواهد بود که مدت استفاده از بسته های مذکور بسته به سرعت آن طی یک ماه تعیین شده است.
وی درباره جلسه مجمع عمومی فوق العاده مخابرات ایران نیز اظهارداشت: در این جلسه که در تاریخ نهم آذرماه سال جاری برگزاری می شود،براساس قانون تجارت مدیران جدید هیات مدیره شرکت مخابرات ایران انتخاب می شوند.
فیضی درباره تعرفه های مخابرات ایران نیز افزود: به دلیل اینکه تا پایان سال جاری زمان کمی باقی مانده است تغییر در تعرفه های مخابرات نیز بعید به نظر می رسد. وی در ادامه با اشاره به اتمام عملیات پرداخت سود سهامداران حقیقی شرکت مخابرات ایران گفت: پرداخت سود سهامداران حقوقی نیز از سی ام ماه جاری آغاز می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا