۹۹ درصد مکالمات همراه اول در نمایشگاه موفقیت آمیز است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس« توانا»، وضعیت آنتن‌دهی در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۰۹ تهران نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده و به نظر می‌رسد، تعداد زیادی از مکالمات در سالن‌‌های نمایشگاه با موفقیت انجام می‌شود و در مدت مکالمه، شاهد قطعی مکالمات نیستیم.سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس« توانا» در خصوص …

به گزارش خبرنگار باشگاه خبری فارس« توانا»، وضعیت آنتن‌دهی در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۰۹ تهران نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده و به نظر می‌رسد، تعداد زیادی از مکالمات در سالن‌‌های نمایشگاه با موفقیت انجام می‌شود و در مدت مکالمه، شاهد قطعی مکالمات نیستیم.
سیدحسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس« توانا» در خصوص اقدامات اپراتور اول برای بهبود وضعیت پوشش‌دهی در سالن‌های نمایشگاه امسال گفت: این اپراتور هر ساله از تجارب سال‌های گذشته به منظور بهبود وضعیت آنتن‌دهی و پوشش شبکه استفاده می‌کند.
معاون فنی و مهندسی شرکت ارتباطات سیار افزود: با اقدامات انجام شده در زمینه نصب آنتن‌هایی با ظرفیت بالا در فضاهای مختلف نمایشگاه، ظرفیت پوشش نسبت به سال گذشته به میزان ۳ برابر افزایش یافته که این امر، میزان موفقیت تماس‌ها را به ۲/۹۹ رسانده است.
وی خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، در نمایشگاه امسال drop call نداریم و مکالمات داخل نمایشگاه با درصد بالایی با موفقیت انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا