همراه اول “همیار ” می‌پذیرد

مرتضی طاهری بخش در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» از اجرای طرح همیار همراه اول به منظور تعامل مستقیم و استفاده از نظرات شهروندان علاقمند در ارتقاء کیفیت سرویس‌های این شبکه خبر داد.سرپرست اداره کل نگهداری ارتباط سیار در خصوص این طرح افزود: در طرح “همیار همراه اول ” از کمک افراد …

مرتضی طاهری بخش در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» از اجرای طرح همیار همراه اول به منظور تعامل مستقیم و استفاده از نظرات شهروندان علاقمند در ارتقاء کیفیت سرویس‌های این شبکه خبر داد.
سرپرست اداره کل نگهداری ارتباط سیار در خصوص این طرح افزود: در طرح “همیار همراه اول ” از کمک افراد علاقمند برای گزارش مشکلات شبکه از جمله خط رو خط، سکوت و غیره استفاده می‌شود که این امر سبب بهبود کیفیت شبکه و در نتیجه افزایش رضایت‌مندی مشترکان خواهد شد.
طاهری بخش ادامه داد: اعضای باشگاه “همیار همراه اول ” به طور مستقیم با کارشناسان فنی همراه اول در ارتباط هستند و مشکلات کیفی شبکه همراه اول را به جای اپراتور به کارشناس‌های فنی این اپراتور گزارش می‌کنند.
سرپرست اداره کل نگهداری ارتباط سیار، با اشاره به دو مزیت عضویت در باشگاه “همیار همراه اول ” برای علاقه‌مندان گفت: مزیت اول این است که مشکل محله زندگی عضو سریعا گزارش داده شده و برطرف می‌شود و همچنین برای تشویق و تشکر از کسانی که طی ۶ ماه بیشترین تماس و اعلام گزارش را داشته باشند جوایزی اهدا می‌گردد.
وی خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح، هزار نفر انتخاب می‌شوند و یک دوره آموزشی ۱۰ ساعته برای آشنایی با مباحث اولیه برای این افراد برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا