واردات شرکت سیتادل تلکام افزایش می یابد

“ایمان سلطانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هر ساله در ماه های پایانی سال میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش می یابد که به همین دلیل واردات این شرکت در دو ماه آینده افزایش پیدا خواهد کرد.وی افزود:  مدتی است این شرکت با توجه به شرایط فعلی بازار …

“ایمان سلطانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هر ساله در ماه های پایانی سال میزان تقاضا برای این کالای ارتباطی افزایش می یابد که به همین دلیل واردات این شرکت در دو ماه آینده افزایش پیدا خواهد کرد.
وی افزود:  مدتی است این شرکت با توجه به شرایط فعلی بازار و عدم امکان رقابت با فعالان غیرقانونی، فعالیت خود را در زمینه واردات گوشی های سونی اریکسون را کاهش داده است.
وی اظهار داشت: شرایط بازار گوشی تلفن همراه و گسترش بیش از حد قاچاق، باعث شده است تا فعالیت شرکت های قانونی به حداقل برسد.
سلطانی  ادامه داد: در صورت عدم مبارزه با فعالیت قاچاقچیان، پنج درصد از سهم باقی مانده که در اختیار نمایندگان قانونی شرکت ها قرار دارد نیز ازآن قاچاقچیان می شود. چراکه هم اکنون ۹۵ درصد از سهم بازار در اختیار گوشی های قاچاقی بی کیفیت قرار دارد.
مدیر فروش شرکت سیتادل تلکام تصریح کرد: کاهش منطقی تعرفه و جلوگیری از عرضه گوشی های قاچاق در بازار تلفن همراه می تواند به واردات قانونی این کالای ارتباطی کمک کند.
این در حالی است که چندی پیش مدیر فروش شرکت سیتادل تلکام اعلام کرده بود فعالیت این شرکت به دلیل تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و بی توجهی مسوولان دولتی در برابر واردات غیرقانونی ۵۰ درصد کاهش یافته است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا