رسالت فرهنگ سازی رسانه های خبری در حوزه فناوری اطلاعات

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا رضا تقی پور در بازدید از غرفه موبنا در دهمین نمایشگاه تله کام  با تقدیر از خدمات اطلاع رسانی و خبری سایت های موبنا گفت: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازمند فرهنگ سازی عمومی است.وی ادامه داد:  باید فرهنگ سازی در این حوزه به صورت  تخصصی برای مخاطبان و …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا رضا تقی پور در بازدید از غرفه موبنا در دهمین نمایشگاه تله کام  با تقدیر از خدمات اطلاع رسانی و خبری سایت های موبنا گفت: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیازمند فرهنگ سازی عمومی است.
وی ادامه داد:  باید فرهنگ سازی در این حوزه به صورت  تخصصی برای مخاطبان و کارشناسان حرفه ای و به صورت عمومی برای عموم جامعه صورت گیرد.
به گفته وی همچنین بسیاری از امور که بر پایه  فناوری اطلاعات طراحی مجدد شده، نیازمند فرهنگ سازی است.
تقی پور با بیان اینکه اگر فرهنگ سازی برای افراد جامعه  قبل از ارائه  خدمات الکترونیکی نظیر  سلامت ، تجارت و دولت الکترونیک  انجام گیرد، متصدیان و مسوولان راحت می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند، خاطرنشان کرد: رسالت این فرهنگ سازی به عهده رسانه های خبری است.
دهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و اطلاع رسانی ۳۰ آبان تا سوم آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران دایر است.
گروه سایت های خبری و اطلاع رسانی موبنا در سالن ۸و۹ غرفه ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا