نگهداری شبکه زمینه پیاده‌سازی این نظام را فراهم می‌کند

فریبرز پاکزاد ـ ‌مدیرکل آموزش شرکت‌ ارتباطات سیار ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: در نمایشگاه تلکام امسال حول سه محور که یکی از مهمترین آن‌ها استقرار نظام مهندسی همراه اول است شرکت کردیم. او گفت: در این نمایشگاه با مجتمع فنی تهران، جهاد دانشگاهی …

فریبرز پاکزاد ـ ‌مدیرکل آموزش شرکت‌ ارتباطات سیار ایران – در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: در نمایشگاه تلکام امسال حول سه محور که یکی از مهمترین آن‌ها استقرار نظام مهندسی همراه اول است شرکت کردیم.

او گفت: در این نمایشگاه با مجتمع فنی تهران، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و انستیتو ایزایران حضور خواهیم داشت و آن چه که درخصوص نظام مهندسی همراه اول مطرح می‌شود و زمینه را برای پیاده‌سازی این نظام فراهم می‌کند، نظام یافتن نگهداری شبکه است.

وی تصریح کرد: امسال بر تکمیل پروژه‌های ساخت سوئیچ که در مقابل سوئیچ کلاسیک مطرح است و پیاده‌سازی GPRS و سرویس‌های ارزش افزوده‌ی مبتنی بر آن، تمرکز کرده‌ایم و قطعا باید دستاورد و نتیجه کارهایمان را به مشتریان نشان دهیم.

پاکزاد در پایان افزود: مساله دیگر OCS و CBS است؛ براساس این سیستم تمامی سرویس‌های بین بخش پیش‌پرداخت و پس پرداخت یکپارچه می‌شود و درواقع به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم محصولات را دسته‌بندی کنیم و در یک سبد محصول در اختیار گروه یا طیفی از مشترکان قرار دهیم و این امر مستلزم شناخت بازار است.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا