سکوت رگولاتوری

اما اینکه این نهاد نطارتی تا چه حد و چگونه توانسته است، نقش اصلی خود یعنی نظارت و داوری را در این بخش ایفا کند جای بسی تامل دارد.رگولاتوری یا همان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهادی داور باید با ارائه آخرین آمار و اقدامات انجام شده به صورت دقیق در جهت …

اما اینکه این نهاد نطارتی تا چه حد و چگونه توانسته است، نقش اصلی خود یعنی نظارت و داوری را در این بخش ایفا کند جای بسی تامل دارد.
رگولاتوری یا همان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهادی داور باید با ارائه آخرین آمار و اقدامات انجام شده به صورت دقیق در جهت کاهش چالش های موجود در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهد چرا که تاخیر در این کار بیانگر تعلل رگولاتوری در انجام وظیفه خود است.
سکوت رگولاتوری در فضای مهم  فرکانسی  که به صورت دقیقه ای میلیاردها تومان هزینه در آن جابه جا می شود، به جز دامن زدن به شائبه ها نتیجه دیگری نخواهد داشت.
کارشناسان معتقدند این  سازمان می تواند با پرداختن به نقش داوری ، برای رفع مشکلات  و معضلات  این حوزه  اقدامات بهینه انجام دهد.
رگولاتوری باید به صورت مستقل و در جایگاه خود با ارائه  آمارهای به روز و شفاف حدالامکان مانع از بروز تخلفات  و قانون شکنی ها باشد  و در جهت رشد و ارتقاء  این حوزه قدم بردارد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا