عرضه بدون نوسان قیمت سیمکارت های همراه اول

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش خریدوفروش سیمکارت های صفر و کارکرده همراه اول باعث شده تا بهای این نوع سیمکارت ها همچنان در بازار ثابت بماند. سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش خریدوفروش سیمکارت های صفر و کارکرده همراه اول باعث شده تا بهای این نوع سیمکارت ها همچنان در بازار ثابت بماند.

سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه، چهار ، پنج ، شش، هفت و هشت به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۵۸۰ ، ۴۶۵، ۳۳۵، ۳۳۵، ۳۶۰ ، ۳۲۰ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.

سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۴۰ ، ۳۹۵، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۶۰ ، ۲۳۵ ، ۲۲۵ و ۲۱۰ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

سیمکارت های اعتباری همراه اول به نرخ دولتی به بهای ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۰ هزار تومان فروخته می شود.

 سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل – MTN نیز در بازار آزاد  به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان فروخته می شود.

قیمت این سیمکارت ها در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.

تا کنون بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت در کشور واگذار شده است . از میزان ۳۲ میلیون سیمکارت متعلق به همراه اول، یک میلیون تالیا و ۱۳ میلیون مربوط به ایرانسل – ام تی ان است.

۱۲۹/۱۵

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا