دسترسی آفریقایی ها به شبکه های اجتماعی از طریق موبایل

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، موسسه تحقیقاتی Frost & Sullivan و Colibria پیش بینی می کند تا سال ۲۰۱۵ تعداد کاربرانی که از تلفن همراهشان برای دسترسی به شبکه های اجتماعی استفاده می کنند در مناطق آمریکای لاتین و آفریقا به ۵۲۷ میلیون کاربر برسد. به این ترتیب شمار …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، موسسه تحقیقاتی Frost & Sullivan و Colibria پیش بینی می کند تا سال ۲۰۱۵ تعداد کاربرانی که از تلفن همراهشان برای دسترسی به شبکه های اجتماعی استفاده می کنند در مناطق آمریکای لاتین و آفریقا به ۵۲۷ میلیون کاربر برسد. به این ترتیب شمار این کاربران تا پنج سال آینده ده برابر خواهد شد.
بر اساس این گزارش پیش بینی می شود درآمد حاصل از دسترسی کاربران به شبکه های اجتماعی از طریق موبایل به ۴/۲ میلیارد دلار برسد که ناشی از افزایش میزان دسترسی به اینترنت با تلفن های همراه ناشی خواهد شد.
به گفته جان استفانسن، مشاور ارشد Frost & Sullivan، شبکه های اجتماعی در این فضاها در حال فراگیر شناخته شدن و فراگیر شدن است زیرا در این مناطق زیرساخت های ثابت برای دسترسی به اینترنت وجود ندارد و تلفن های همراه تنها وسایلی برای دسترسی به سرویس های اینترنت همچون شبکه های اجتماعی به حساب می آیند.
در دسترس قرار گیری بسته سرویس اطلاعاتی موبایل ارزان قیمت برای رشد بازار شبکه های اجتماعی در فضای موبایلی ضروری است.
تمایل به استفاده از تلفن های همراه در بازار آفریقا بسیار زیاد است به طوری که ۸۰ درصد مردم در آمریکای جنوبی دارای تلفن همراه هستند، این درحالی است که فقط ۲۵ درصد آنها امکان دسترسی به اینترنت ثابت را دارند.
به گفته مدیر Colibria ، شرایط خاص در این بازارها باعث افزایش میزان نیاز به روش هایی است که شبکه های اجتماعی را ارزان تر و دسترسی به این ابزارها را آسان می کند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا