نوسان ناچیز قیمت سیم‌کارت‌های دائمی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طبق اظهارات فعالان بازار سیم‌کارت، قیمت خرید سیم‌کارت کارکرده کد یک، ۵۳۰ هزار تومان و فروش آن ۵۷۰ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت صفر با کد دو ۵۵۵ هزار تومان و فروش آن ۶۵۰ هزار تومان است.همچنین سیم‌کارت کد سه به مبلغ ۴۶۰ هزار تومان در …

به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طبق اظهارات فعالان بازار سیم‌کارت، قیمت خرید سیم‌کارت کارکرده کد یک، ۵۳۰ هزار تومان و فروش آن ۵۷۰ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت صفر با کد دو ۵۵۵ هزار تومان و فروش آن ۶۵۰ هزار تومان است.
همچنین سیم‌کارت کد سه به مبلغ ۴۶۰ هزار تومان در بازار خریداری و ۵۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود و کدهای چهار و پنج ۳۶۵ هزار تومان خریداری شده و قیمت فروش آن ۴۰۰ هزار تومان است.
قیمت خرید سیم‌کارت کد شش ۳۴۵ هزار تومان و قیمت فروش آن ۳۷۵ هزار تومان است و سیم‌کارت کد هفت به مبلغ ۳۳۰ هزار تومان خریداری و ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رود؛ سیم‌کارت کد هشت نیز ۲۹۰ هزار تومان خریداری می‌شود و ۳۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
اما برخی فروشندگان سیم‌کارت‌های ایرانسل و تالیا معتقدند که به واسطه قرعه‌کشی و تمدید زمان آن‌، طرح‌های تشویقی و تخفیفی، سیم‌کارت‌های ایرانسل با استقبال روبه‌روست و خرید و فروش آن در بازار بیشتر از دیگر سیم‌کارت‌ها صورت می‌گیرد.
قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با دو هزار تومان شارژ به مبلغ پنج هزار تومان و قیمت سیم‌کارت اعتباری همراه اول ۲۲۶۰۰ تومان است که در بازار آزاد تا ۲۹ هزار تومان نیز به فروش می‌رسد و قیمت سیم‌کارت اعتباری ایرانسل ۵ هزار تومان و سیم‌کارت اعتباری تالیا به مبلغ ۱۵۴۵۰ تومان است.
اما به گفته فعالان بازار سیم‌کارت‌های تالیا همچنان با کمبود استقبال مردم روبه‌روست و متقاضیان از بین سیم‌کارت‌های موجود تمایل بسیاری به خرید سیم‌کارت تالیا نشان نمی‌دهند و مشتریان خاص خود را دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا