وایمکس مبین نت به زودی عرضه می شود

“محمدجعفر ذبیحی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: واگذاری این سرویس بستگی به سیاست های نحوه فروش خواهد داشت.وی ادامه داد: در صورتی که این سرویس به صورت اپراتورهای شبکه ای ارائه شود، تمامی سرویس دهندگان می توانند به  این شبکه ملحق شده و به مشتریان خود سرویس دهی کنند.وی …

“محمدجعفر ذبیحی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: واگذاری این سرویس بستگی به سیاست های نحوه فروش خواهد داشت.
وی ادامه داد: در صورتی که این سرویس به صورت اپراتورهای شبکه ای ارائه شود، تمامی سرویس دهندگان می توانند به  این شبکه ملحق شده و به مشتریان خود سرویس دهی کنند.
وی گفت: تمامی فعالیت های این اپراتور تحت نظارت رگولاتوری خواهد بود و کلیه عملیات با مجوز این سازمان انجام خواهد شد.
به گفته وی در شرایط فعلی تعرفه مشخصی برای هر سرویس به سازمان تنظیم مقررات پیشنهاد نداده ایم. اما درصدد ارائه سرویس ارزان، مطمئن و تضمین شده هستیم.
به گزارش موبنا، نشست تخصصی فرصت های وایمکس برای عرضه سرویس  به موسسات و نهادهای بزرگ روز یک شنبه اول آذر ماه در نمایشگاه بین المللی ایران، تلکام برگزار می شود و کارشناسان با تمرکز بر نیازهای موسساتی چون بانک ها، سازمان های امدادی و خدمات عمومی شهری به بررسی چالش ها و مشکلات شبکه ها و مزایا و قابلیت های وایمکس نسبت به دیگر شبکه ها خواهند پرداخت.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا