معرفی گوشی های پرفروش نوکیا در اولین روز از هفته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که از بدو ورود به بازار تلفن همراه مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفت، در بازار امروز با قیمت ۲۹۸ هزارتومان در صدر لیست پرفروش ترین های این برند …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که از بدو ورود به بازار تلفن همراه مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار گرفت، در بازار امروز با قیمت ۲۹۸ هزارتومان در صدر لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفت.
این گوشی از صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
 گوشی ۶۳۰۳ نوکیا  با بهای ۱۵۸ هزار تومان نیز در لیست گوشی های خوش فروش نوکیا قرار گرفت.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا چهار گیگابایت برخوردار است.
E66 و N85 از دیگر مدل های این برند است که با بهای ۳۱۰ و ۳۷۸ هزار تومان مورد استقبال اکثر بیشتر مشتریان قرار دارد.
۶۳۰۰ و ۲۷۰۰ نوکیا که به بهای ۱۴۵ و ۱۰۸ هزار تومان فروخته می شود به دلیل افزایش استقبال خریداران در لیست پرفروش ترین های این برند جا دارد.
گوشی های ارزان قیمت این برند که شامل ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۸ ، ۱۲۰۹ و ۱۶۵۰ می شود با قیمت ۲۷ ، ۲۸ ، ۲۹ ، ۳۰ و ۳۴ هزار تومان مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا