حضور واردکنندگان قانونی گوشی در نمایشگاه تلکام بی معنا است

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در حالی که ۹۵ درصد از سهم بازار تلفن همراه کشور به قاچاقچیان اختصاص یافته است، حضور در دهمین نمایشگاه تلکام بی معنا خواهد بود.وی افزود: از سالهای گذشته تا کنون به دلیل مواردی همچون تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و …

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در حالی که ۹۵ درصد از سهم بازار تلفن همراه کشور به قاچاقچیان اختصاص یافته است، حضور در دهمین نمایشگاه تلکام بی معنا خواهد بود.
وی افزود: از سالهای گذشته تا کنون به دلیل مواردی همچون تعرفه بالای واردات گوشی تلفن همراه و گستردگی روز به روز فعالان غیرقانونی، بیشترشرکت های قانونی به ورطه برشکستگی رسیده اند و ما بقی نمایندگان فعال در این زمینه با حداقل واردات به فعالیت در این حوزه می پردازند.
وی در مورد عدم حضور این شرکت در دهمین نمایشگاه تلکام تصریح کرد: هزینه های بالا برای شرکت در این نمایشگاه نیز از جمله مواردی است که باعث شده در دهمین نمایشگاه تلکام حضور نداشته باشیم.
به گزارش خبرنگار موبنا از میان واردکنندگان قانونی گوشی تلفن همراه  تنها شرکت پرشین تلکام و سونی اریکسون در دهمین نمایشگاه تلکام حضور پیدا کرده اند.
دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی – ایران تله کام ۲۰۰۹-  با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از امروز آغاز بکار شد.
حدود ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۰ کشور جهان در تلکام ۲۰۰۹ تهران حضور دارند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا