استقبال مشتریان از گوشی های هوشمند افزایش یافت

مدیرفروش شرکت “پرشین تلکام”  عرضه کننده گوشی های اچ تی سی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که استقبال مشتریان به خصوص جوانان و نوجوانان از گوشی ها با صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل ویندوز افزایش چشمگیر یافته است.“بابک عزیززادگان”  افزود: به دلیل افزایش تقاضا برای گوشی …

مدیرفروش شرکت “پرشین تلکام”  عرضه کننده گوشی های اچ تی سی در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که استقبال مشتریان به خصوص جوانان و نوجوانان از گوشی ها با صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل ویندوز افزایش چشمگیر یافته است.
“بابک عزیززادگان”  افزود: به دلیل افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند و پاکت پی سی،  بازار این گوشی ها روزهای گرم و پررونقی را سپری می کند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط  بازار تلفن همراه که با تاثیر از کاهش قدرت خرید مردم و کاهش تقاضا روزهای بی رونقی را سپری می کند، قابلیت گوشی های هوشمند و تنوع سرویس های این نوع گوشی ها باعث افزایش فروش این گوشی ها در بازار شده است.
مدیرفروش شرکت “پرشین تلکام”  تصریح کرد: با وجود فناوری های نوین گوشی های تلفن  همراه هوشمند میزان فروش این گوشی ها نسبت به سال های گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته  است.
به گفته وی ، همچنین تنوع عرضه گوشی های لمسی با امکانات بالا توسط برندهای معروف نظیر نوکیا، سونی اریکسون و سامسونگ باعث شده  روز به روز تقاضا برای این گوشی ها افزایش یابد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا