دهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی کلید خورد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا دهمین نمایشگاه تله کام در فضایی به وسعت تقریبی ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از ۳۰ آبان لغایت سوم آذرماه سال جاری میزبان علاقه مندان خواهد بود و در آن ۱۵۴ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۴۶ شرکت خارجی یا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا دهمین نمایشگاه تله کام در فضایی به وسعت تقریبی ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از ۳۰ آبان لغایت سوم آذرماه سال جاری میزبان علاقه مندان خواهد بود و در آن ۱۵۴ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۴۶ شرکت خارجی یا نمایندگی های آنان از ۱۰ کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات ، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید عموم قرار می دهند.
۴۶ شرکت خارجی از کشورهای اسپانیا ، امارات متحده عربی ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، چین ، سوئد ، فرانسه ، فنلاند و هند در این نمایشگاه حضور دارند.
ایران تله کام ۲۰۰۹ در سالن های شش ، هفت ، هشت ، نه ، ۲۷ ، ۲۵ A و فضای باز برگزار می شود و شرکت مخابرات ایران و اپراتور اول تلفن همراه سالن هفت را در اختیار دارند .
حضور گسترده بسیاری از بزرگترین و فعالترین شرکت های دولتی و خصوصی مخابرات و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی از جمله ویژگی های امسال مهم ترین رویداد مخابراتی کشور است.
این نمایشگاه از ساعت نه صبح تا ۱۶ بعدازظهر برای بازدید عموم دایر است .
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا