جزییات حضور شرکت مخابرات ایران در ایران تله کام ۲۰۰۹

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، محمد مهدی عطوفی در این باره گفت : نمایشگاه تله کام سی ام آبان تا سوم آذرماه برگزار می شود و همراه اول و شرکت مخابرات ایران ، شرکت مخابرات استان تهران و دیگر شرکت های همکار و دانشگاههای مرتبط با همراه …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، محمد مهدی عطوفی در این باره گفت : نمایشگاه تله کام سی ام آبان تا سوم آذرماه برگزار می شود و همراه اول و شرکت مخابرات ایران ، شرکت مخابرات استان تهران و دیگر شرکت های همکار و دانشگاههای مرتبط با همراه اول در سالن شماره هفت نمایشگاه حضور دارند.
معاون بازاریابی همراه اول اظهار داشت: در نمایشگاه تله کام امسال ۲۴ شرکت همکار همراه اول در زمینه سرویس های ارزش افزوده به همراه ارتباطات سیار ایران، سرویس ها و خدمات را به بازدیدکنندگان ارایه خواهند کرد.
عطوفی گفت: در نمایشگاه تله کام ۲۰۰۹ ایران علاوه بر ۲۴ شرکت همکار و فعال در بخش سرویس های ارزش افزوده، چهار دانشگاه امیر کبیر، تهران، تربیت مدرس و پلی تکنیک حضور دارند.
وی ارایه ۳۰ خدمت جدید را از برنامه های همراه اول در نمایشگاه تله کام امسال عنوان کرد و افزود: سرویس پرداخت موبایل ، آوای انتظار، سرویس خبری موبایل(mobile news ) از جمله این ۳۰ خدمت جدید است.
دهمین نمایشگاه تله کام در فضایی به وسعت تقریبی ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از ۳۰ آبان لغایت سوم آذرماه سال جاری برگزار می شود که در آن ۱۵۴ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۴۶ شرکت خارجی یا نمایندگی های آنان از ۱۰ کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات ، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه مندان قرار می دهند . شرکت های خارجی از کشورهای اسپانیا ، امارات متحده عربی ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، چین ، سوئد ، فرانسه ، فنلاند و هند در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
همچنین کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به عنوان خریدار سهام مدیریتی مخابرات ، در قالب شرکت مخابرات ایران در غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۰۹ حضور خواهد داشت.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا