رشد ٢٢ درصدی تعداد تراکنش های دستگاههای خودپردازهای بانک صادرات ايران

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت ارایه خدمات مطلوب به هموطنان و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات بانکی نسبت به نصب بیش از ٤ هزار و ٧٠٠ دستگاه خود پرداز ثابت و سیار اقدام نموده که بررسی عملکرد این دستگاه ها نشان می دهد. در اردیبهشت …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت ارایه خدمات مطلوب به هموطنان و افزایش دسترسی مشتریان به خدمات بانکی نسبت به نصب بیش از ٤ هزار و ٧٠٠ دستگاه خود پرداز ثابت و سیار اقدام نموده که بررسی عملکرد این دستگاه ها نشان می دهد. در اردیبهشت ماه سال٩٤در مجموع تعداد ٦٨ میلیون و ٣١٠ هزار تراکنش بر روی این دستگاههای انجام شده که این میزان حاکی از رشد ٢٢ درصدی تراکنش ها نسبت به فروردین ماه سالجاریست .
بر اساس این گزارش هم اکنون افزون بر خدمات پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام مانده حساب، ارایه صورتحساب، خدماتی همچون: خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری، پرداخت اقساط کارت اعتباری، کمک به موسسات خیریه و اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این دستگاهها قابل ارایه می باشد.
گفتنی است کلیه شعب بانک صادرات ایران که بیشتر آنها در نقاط پرتردد و تجاری کشور قرار گرفته اند و مجهز به دستگاههای خودپرداز شده اند و در جهت ارایه خدمات مطلوب و مفید خدمات این دستگاهها به صورت مستمر توسط واحدهای فنی و نظارت می شوند و در صورت بروز هر مشکلی در کمترین زمان ممکن بصورت مستمر انجام میشود .
شایان ذکر است خودپردازای این بانک به طور متوسط روزانه بیش از ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار تراکنش مالی دارندگان انواع کارت بانکهای عضو شتاب را با موفقیت به انجام رسانده اند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا