مجلس نیروی متخصص برای تشکیل کمیسیون فناوری اطلاعات ندارد

“علی مطهری” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تشکیل کمیسیون مستقل فناوری اطلاعات در مجلس ضروری است ولی از نظر نیروی بالقوه در مجلس مشکل داریم و نیروی کافی در مجلس و در بین نمایندگان در این زمینه کم است.وی افزود: افرادی هم که در بین نمایندگان مجلس در زمینه …

“علی مطهری” روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تشکیل کمیسیون مستقل فناوری اطلاعات در مجلس ضروری است ولی از نظر نیروی بالقوه در مجلس مشکل داریم و نیروی کافی در مجلس و در بین نمایندگان در این زمینه کم است.
وی افزود: افرادی هم که در بین نمایندگان مجلس در زمینه فناوری اطلاعات سر رشته دارند
، در کمیسیون های دیگر درگیر هستند و برای تشکیل کمیسیون مستقل فناوری اطلاعات، باید نمایندگانی از کمیسیون ها استعفا و به کمیسیون جدید بیایند.
مطهری گفت: متاسفانه فناوری اطلاعات در کشور و در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد غفلت قرار گرفته و با وجود اهمیت این حوزه در حل بسیاری از مشکلات کشور، در مجلس کمیسیون مستقلی در این زمینه فعالیت ندارد.
نماینده مردم شبستر در مجلس اظهار داشت: توسعه فناوری اطلاعات یک ضرورت اجتناب ناپذیر است ولی به دلیل کم توجهی به این حوزه شاهد تحقق نیافتن اهداف برنامه چهارم توسعه در زمینه ایجاد دولت الکترونیک هستیم.
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا