سارق فراری را شناسایی کنید +عکس

وی در ادامه اظهارات خود گفت: هنوز ساعتی از وقوع سرقت نگذشته بود که با دریافت چند پیامک بانکی متوجه شدم تمام پولی که برای پیگیری اقدامات درمانی پس انداز کرده بودم از حساب برداشت شد. سارق فراری را شناسایی کنید +عکس بر اساس این گزارش پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و تحصیل مال نامشروع …

وی در ادامه اظهارات خود گفت: هنوز ساعتی از وقوع سرقت نگذشته بود که با دریافت چند پیامک بانکی متوجه شدم تمام پولی که برای پیگیری اقدامات درمانی پس انداز کرده بودم از حساب برداشت شد.

سارق فراری را شناسایی کنید +عکس

بر اساس این گزارش پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و تحصیل مال نامشروع تشکیل و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۰ تهران در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با توجه به شیوه سرقت و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بیمارستان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا ۳۰ ساله به همراه کیف دستی متعلق به شاکی شدند.

همچنین با بررسی تراکنش مالی متعلق به حساب عابربانک شاکی محل تراکنش یکی از شعبات بانکی نزدیک به بیمارستان شناسایی شد که در بررسی تصاویر دوربین مداربسته بانک نیز مجددا همان جوان در زمان برداشت پول از حساب عابربانک شناسایی شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این ارتباط اعلام کرد که با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به منظور شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.

این مرکز از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت و محل های تردد این شخص دارند خواست تا اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۶۵۸ در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا