تخفیف‌های ویژه‌‌ی رایتل در ساعات بازی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، در روزهای برگزاری مسابقات ایران و صرفا درساعات بازی ایران با سایرکشورها، علاقمندان می‌توانند یکی از انواع سیمکارت‌های رایتل را با تخفیف تا ۷۵ درصد خریداری نمایند. براساس این گزارش در این طرح سیمکارت اعتباری به همراه ۷۵ درصد تخفیف و قیمت ۵۰ هزار ریال، سیمکارت …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، در روزهای برگزاری مسابقات ایران و صرفا درساعات بازی ایران با سایرکشورها، علاقمندان می‌توانند یکی از انواع سیمکارت‌های رایتل را با تخفیف تا ۷۵ درصد خریداری نمایند.

براساس این گزارش در این طرح سیمکارت اعتباری به همراه ۷۵ درصد تخفیف و قیمت ۵۰ هزار ریال، سیمکارت دیتا به همراه ۷۵ درصد تخفیف و قیمت ۵۰ هزار ریال، سیم­کارت دائمی به همراه ۵۰ درصد تخفیف و قیمت ۶۰ هزار ریال قابل خریداری است.

گفتنی است تمامی سیمکارت‌های ارایه شده در این طرح مشمول دریافت سیمکارت هدیه از نوع سیمکارت خریداری شده می‌باشند، همچنین هر کد ملی تنها یک­بار می‌تواند نسبت به خرید یکی از محصولات رایتل در این طرح اقدام نماید.

شایان ذکر است امکان در نظر گرفتن تخفیف بر روی محصولات ارایه شده در این طرح در تاریخ ها و ساعت‌های برگزاری مسابقات تیم ملی والیبال ایران میسر است.

jadval-mosabeghat

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا