معرفی گوشی های پرفروش نوکیا و سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب مدل های فوق دلیل اصلی تمایل مشتریان به این گوشی ها بوده است.دو مدل گوشی ۶۲۲۰ کلاسیک و ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا که به بهای ۲۱۵ و۲۴۰ هزار تومان به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروشترین ها جای گیرد.صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب مدل های فوق دلیل اصلی تمایل مشتریان به این گوشی ها بوده است.
دو مدل گوشی ۶۲۲۰ کلاسیک و ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا که به بهای ۲۱۵ و۲۴۰ هزار تومان به فروش می رسد توانسته در لیست پرفروشترین ها جای گیرد.
صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط microSD TransFlash تا هشت گیگابایت ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی ۶۲۲۰ کلاسیک و صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه ۱۸ مگابایتی توسط microSD TransFlash ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی ۶۶۰۰ اسلاید به شمار می آید.
در این میان گوشی های ۵۸۰۰ ، ۵۵۳۰ و N97 این برند نیز که به ترتیب به بهای ۲۹۰ ، ۲۴۵ و ۵۶۵ هزار تومان به فروش می رسد در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
به گفته فروشندگان گوشی های  سونی اریکسون دو مدل  T700 و W910 با بهای فروش ۱۵۰ و ۱۸۳ هزار تومان نیز مورد استقبال اکثر متقاضیان قرار گرفته است.
صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی T700 و صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری  دو مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی W910  به شمار می آید.
در این میان گوشی W595 و W995 نیز مورد تقاضای عموم علاقمندان به این برند قرار گرفته است و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۱۸۰ و ۴۰۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
۱۲۹/۱۵

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا