حضور مدیرعامل ایرانسل در مجلس

علی اصغر یوسف نژاد – مخبر کمیسیون صنایع و معادن در این باره به خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت: مسوولان در دوره های زمانی مختلف باید در مورد عملکرد سازمان های خود توضیحاتی را به کمیسیون های مربوطه ارائه دهند. مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه نیز برای پاره ای توضیحات به کمیسیون صنایع و معادن …

علی اصغر یوسف نژاد – مخبر کمیسیون صنایع و معادن در این باره به خبرنگار سازمان خبری موبنا گفت: مسوولان در دوره های زمانی مختلف باید در مورد عملکرد سازمان های خود توضیحاتی را به کمیسیون های مربوطه ارائه دهند. مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه نیز برای پاره ای توضیحات به کمیسیون صنایع و معادن دعوت شد.
به گفته وی مدیرعامل ایرانسل – ام تی ان در این جلسه درباره اصلاح الگوی مصرف ، وضعیت این شرکت برای ورود به بورس ، ارتقای دانش فنی توسط این اپراتور  ، فعالیت هایی که در گستره کاری خود انجام داده و قرار است در آینده انجام دهد توضیح داد.
یوسف نژاد انجام مقدمات کاری ایرانسل برای ورود به بورس را از مهم ترین مسایل مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: زمانی شرکتی می تواند وارد بورس شود که بیلان مالی دو سال گذشته اش مثبت باشد . ایرانسل به این مرحله رسیده و قصد دارد سهامی عام شده و وارد بورس شود.
به گفته یوسف نژاد این اقدامات توسط اپراتور دوم در حال انجام است و خواست ونیت سهامداران این اپراتور نیز همین است.
وی با اشاره به صحبت های مدیرعامل ایرانسل در جلسیه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مبنی بر اقدام برای ورود دانش فنی به کشور ، اظهار داشت: ام تی ان – ایرانسل به موازات فعالیت هایش ، دانش فنی وارد کشور کرده است و امروز حتی مدیریت ها و بدنه کارشناسی آن از نیروهای داخلی هستند. از یک هزار و ۷۵۰ نفر پرسنل مستقیم این شرکت تنها ۵۰ نفر خارجی هستند.
مخبر کمیسیون صنایع و معادن خاطرنشان کرد: در این جلسه مشکلات و دیدگاههایی در زمینه فعالیت این اپراتور مطرح شد . قراراست کمیسیون صنایع و معادن با تیم کارشناسی پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهد .
یوسف نژاد خاطرنشان کرد: طبق اظهارات مدیرعامل اپراتور دوم تلفن همراه ، سقف مشترکان ایرانسل – ام تی ان محدود نیست و این اپراتور می تواند به هر اندازه جذب مشتری و درآمدزایی کند.
وی با بیان اینکه پوشش شبکه ایرانسل – ام تی ان دارای یک سری نارسایی هایی است ، گفت: مدیرعامل ایرانسل- ام تی ان در مورد تعداد مشترکان این شبکه توضیح نداد اما اعلام کرد که ایرانسل – ام تی ان تقریبا ۱۳۳۰ شهر کشور را تحت پوشش  قرار داده است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا